2 کرونایی دیگر در دهکده بازی‌های المپیک

با ثبت دو مورد تست کرونای مثبت جدید، شمار ورزشکاران مبتلا به ویروس کرونا در دهکده بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ به ۳ نفر رسید.
تصویر 2 کرونایی دیگر در دهکده بازی‌های المپیک

به گزارش سایت خبری پرسون، در حالی که حدود 24 ساعت پیش مسئولان برگزاری مسابقات بازی‌های المپیک 2020 توکیو به طور رسمی از ثبت اولین ورزشکار کرونایی در دهکده بازی‌ها خبر دادند، حالا امروز (یکشنبه) مسئولان برگزاری این بازی‌ها اعلام کردند که تست کرونای دو ورزشکار دیگر در دهکده بازی‌ها مثبت شده است.

همچنین گفته می‌شود؛ امروز تست کرونای یکی از ورزشکاران به محض ورود به فرودگاه توکیو مثبت شده است. حدود 11 هزار ورزشکار و د‌ه‌ها هزار مسئول و اهالی رسانه در این بازی‌ها حضور خواهند داشت، این در حالی است که نگرانی‌هایی بابت برگزاری این دوره از رقابت‌های المپیک وجود دارد.

در حالی تاکنون سه مورد تست کرونا در دهکده بازی‌های المپیک 2020 مثبت شده است که کمیته بین‌المللی المپیک (‌IOC) مدعی شده که دهکده بازی‌ها امن‌ترین مکان در پایتخت ژاپن خواهد بود.

المپیک 2020 توکیو با وجود مخالفت‌ مردم ژاپن به خاطر نگرانی از شیوع موج جدید شیوع ویروس کرونا در این کشور، قرار است در تاریخ 23 جولای (اول مرداد) آغاز شود.

روز گذشته در شهر توکیو 1410 مورد جدید از ابتلا به ویروس کرونا به ثبت رسید که این بالاترین آمار از تاریخ 21 ژانویه (2 بهمن 1399) بوده است.

324721