آخرین وضعیت امروز بازار رمزارزها 27 تیر 1400؛

بیت کوین همچنان در روند اصلاحی

پس از اینکه بیت کوین روز پنجشنبه اندکی از مرز 33000 دلار فراتر رفت، دوباره روند اصلاح خود را آغاز کرد و در یک روز حدود 2000 دلار از ارزش خود را از دست داد.
تصویر بیت کوین همچنان در روند اصلاحی

به گزارش سایت خبری پرسون، تلاش ناموفق بعدی گاوها برای جبران بخشی از زیان وارد شده، باز هم به افتی دیگر منجر شد. این بار ارز رمزنگاری شده اول بازار با لمس تراز 31000 دلار به پایین ترین قیمت خود در سه هفته گذشته رسید.

حجم معاملات بیت کوین در روزهای بعد هم نسبتاً پایین باقی مانده و BTC نتوانست در این زمینه هم عملکرد موفقی داشته باشد. به طوری که با چند جهش صعودی کوتاه برای مدت کوتاهی از 32000 دلار فراتر رفت اما در این لحظه، به زیر این سطح اصلاح شده است.

آنچه که شاید امروز بیش از هر موضوع دیگری جالب توجه باشد، مسئله شرکت مدیریت دارایی دیجیتال گری اسکیل و صندوق سرمایه گذاری بیت کوین (GBTC ) آن است.

همانطور که قبلا گزارش شد، سهام GBTC روز 18 جولای (27 تیر) شاهد باز شدن بیش از 16000 بیت کوین از GBTC می باشد. جامعه و تحلیلگران درباره برخورد این موضوع با احساسات نزولی حاکم بر بازار گمانه زنی های فراوانی داشته اند.

افزایش قیمت دوج کوین

در چند روز گذشته کوین های جایگزین روندی نزولی در پیش گرفته بودند. برای مثال، در یک نقطه اتریوم به زیر 1900 دلار رسید. با این حال، افزایش 4 درصدی بعدی، دومین ارز رمزنگاری شده بزرگ بازار را به حدود 1960 دلار رسانده است.

بایننس کوین، کاردانو، پولکادات، یونی سوآپ، بیت کوین کش، لایت کوین و سولانا نیز امروز سبز هستند. در این میان، دوج کوین با رشد 9 درصدی دیگر در تایم فریم 24 ساعته، بهترین عملکرد را بین ارزهای برتر بازار از خود نشان داده است. در حال حاضر DOGE با قیمتی حدود 0.19 دلار معامله می شود. با این وجود، این میم کوین محبوب هنوز هم حدود 75 درصد با بالاترین سطح قیمت چند ماه پیش خود فاصله دارد.

از سوی دیگر، Telcoin با افزایش 12 درصدی بیشترین افزایش قیمت را بین آلتکوین های کوچکتر بازار شاهد بوده است. در نتیجه این حرکت،TEL با قیمتی بالاتر از 0.013 دلار معامله می شود. توکن هایی مثل KuCoin Token (8%), Bitcoin Gold (7%), Elrond (7%) نیز به دنبال آن قرار دارند.

در مقابل، NEM و Revain با 7٪ افت بیشترین ریزش را تجربه کرده اند. توکن های Basic Attention Token (-5.5%) و Flow (-5%) هم امروز ریزشی بوده اند.

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با رسانه سایت خبری پرسون نمی‌باشد.

منبع: cryptopotato

324911

مطالب مرتبط