بهره‌برداری از ۷۱ خانه مددجویان بهزیستی گلستان

معاون رییس جمهوری و رییس سازمان بهزیستی کشور امروز چهارشنبه همزمان با هفته بهزیستی، ۷۱ خانه ویژه مددجویان استان گلستان را به صورت ویدئو کنفرانسی افتتاح کرد.
تصویر بهره‌برداری از ۷۱ خانه مددجویان بهزیستی گلستان

به گزارش سایت خبری پرسون از گلستان، مدیرکل بهزیستی گلستان گفت: این مراسم همزمان با سراسر کشور و با عنوان تحویل ۲ هزار و ۷۵ خانه به مددجویان بهزیستی کشور برگزار شد.

سیدمهدی حسینی اظهار داشت: این منازل به مددجویان دارای یک و ۲ معلول شهری و روستایی، نیازمندان، ایتام و محرومین اهدا شد.

وی با اشاره به پراکندگی این منازل در ۱۳ شهرستان استان بیان داشت: به غیر از کردکوی، بقیه شهرستان‌های استان دارای سهمیه در افتتاح این منازل بودند.

وی یادآور شد: از مجموع این منازل، هشت خانه به خانواده‌های دارای ۲ معلول شهری تعلق گرفت که ارزش ریالی آنها ۱۹ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال و سهم بهزیستی در این بخش پرداخت یک میلیارد و ۳۶۰ میلیون ریال بود.

مدیرکل بهزیستی گلستان گفت: ۱۹ خانه به مددجویان روستایی دارای ۲ معلول اختصاص یافت که ارزش ریالی آنها ۳۵ میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال و سهم پرداخت‌شده بهزیستی نیز چهار میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال بود.

مدیرکل بهزیستی گلستان گفت: در مجموع ارزش ریالی ۷۱ خانه مددجویانی که امروز تحویل‌ داده شد، ۱۲۵ میلیارد و ۳۵۰ میلیون ریال و سهم بهزیستی نیز ۱۰ میلیارد و ۹۶۰ میلیون ریال بود.

منبع:ایرنا

323970