برگزاری جلسه گرامیداشت هفته عفاف و حجاب در قزوین

جلسه گرامیداشت هفته عفاف وحجاب با حضور فرخ زاد معاون استاندار در سالن جلسات باقرالعلوم اداره کل بحران استانداری برگزار شد.
تصویر برگزاری جلسه گرامیداشت هفته عفاف و حجاب در قزوین

به گزارش سایت خبری پرسون از قزوین، فرخ زاد در این جلسه اظهار داشت : عفاف و حجاب اسلامی یکی از مهم ترین دستاوردهای انقلاب است که در صورت رعایت حجاب، زنان به جایگاه رفیعی خواهند رسید.

وی افزود: برای دستیابی به جامعه سالم نیازمند قانون عفاف و حجاب هستیم که رعایت آن در زندگی اجتماعی باعث استحکام بنیان نظام خانواده می شود.

معاون استاندار قزوین اذعان داشت: غربی ها و جبهه استکبار با بیان اینکه که حجاب یک محدودیت در جامعه اسلامی است، قصد دارند مردم را از پیروی از احکام اسلامی و قرآنی ناامید و سرخورده کنند که تاکنون این هدف شوم آنان محقق نشده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به تشریح جایگاه و اهمیت حجاب در اسلام پرداخت و گفت: خداوند متعال از حجاب در روایات و آیات بعنوان یک ضرورت یاد می کند و آنرا حافظ انسان در برابر بسیاری از بیماری های جسمی و روانی می داند.

فرخ زاد اظهار داشت: از نظر دین اسلام حجاب تنها فقط به زنان اختصاص ندارد، بلکه موجب عفت و پاکی عمومی، تعادل فکری و روانی و اخلاقی جامعه و رشد شخصیت انسان ها می شود.

323004