راننده اسنپ به قتل مسافر خانم در قزوین اعتراف کرد

دادستان عمومی و انقلاب قزوین گفت: راننده اسنپ به قتل مسافر خانم در قزوین و به آتش کشیدن جسد آن در جاده بویین زهرا اعتراف کرد.
تصویر راننده اسنپ به قتل مسافر خانم در قزوین اعتراف کرد

به گزارش سایت خبری پرسون، محمد قاسمی روز چهارشنبه با اعلام این خبر، افزود: با توجه به اعلام کشف جسدی سوخته در اول تیرماه سال جاری تحقیقات قضایی و انتظامی در این خصوص آغاز و مشخص شد مقتول یکی از اعضای اتحادیه آرایشگران قزوین دارای دو سالن آموزش آرایشگری یکی در قزوین و دیگری در اسماعیل آباد بوده است که فرزندش در تاریخ سوم خرداد درخواست خودروی اسنپ به مقصد روستای اسماعیل آباد کرده و راننده خودروی تیبا اسنپ پس از مراجعه به مبدأ اقدام به سوار کردن مسافر می کند.

وی گفت: با توجه به حضور نیافتن مسافر در سالن و پیگیری صورت گرفته، راننده اسنپ مدعی می شود که مسافر را در مقصد پیاده و اطلاع دیگری از او ندارد که در اول تیر ماه جسد سوخته زنی در جاده بوئین زهرا کشف می شود.

دادستان قزوین افزود: پس از انجام تحقیقات محرز می شود، جسد مکشوفه متعلق به مسافر اسنپ بوده که به دلیل آسیب وارده به گلو (خفگی) فوت کرده و متعاقباً قاتل جهت امکان نداشتن شناسایی مقتول با بنزین جسد را به آتش کشیده است.

قاسمی افزود: با توجه به قرائن، راننده احضار شد و البته منکر موضوع و مدعی بی خبری و اطلاع در این زمینه بود که با توجه به شواهد موجود اتهام قتل عمد به متهم تفهیم و با قرار بازداشت موقت به زندان اعزام شد.


وی گفت: متهم بعد از حدود یک هفته اقرار به موضوع کرد و در تشریح نحوه قتل بیان نمود که قبل از رسیدن به مقصد خودرو جوش آورده بود که به علت توقف و گرمی هوا مسافر شاکی شد، به همین خاطر بحث لفظی بین او و مسافر رخ داده و او را خفه کرده و سپس در صندلی عقب خودرو قرار داده است و پس از درآوردن زیورآلات و خارج کردن سیم کارت و رم گوشی با تهیه بنزین از جایگاه سوخت اقدام به سوزاندن مقتوله و ترک محل حادثه می‌کند.


دادستان قزوین افزود: متهم بعد از ظهر روز حادثه با مراجعه به بازار قزوین قصد فروش طلاجات را داشته است که با توجه به مراجعه به طلا فروشی و اطلاع یافتن از بدل بودن آن اقدام به انداختن طلاجات به داخل چاه می‌کند.


وی اضافه کرد: با توجه به اینکه کلیه قرائن و نشانه ها مربوطه حاکی از مقرون به واقع بودن اقرار متهم است، پرونده جهت تکمیل تحقیقات به شعبه بازپرسی ارجاع شد و در حال رسیدگی است.

322179