تحلیلگر معروف از 9 ارز دیجیتال آماده انفجار می گوید

آرون آرنولد (Aaron Arnold )، تحلیلگر ارشد حوزه ارزهای رمزنگاری، اخیراً از 9 دارایی رمزنگاری نام برده است که به اعتقاد وی آتش های زیر خاکستری هستند که با بازگشت مومنتوم صعودی به بازارها می توانند به یک باره شعله ور شوند.

تصویر تحلیلگر معروف از 9 ارز دیجیتال آماده انفجار می گوید

به گزارش سایت خبری پرسون، میزبان برنامه Altcoin Daily در یک ویدیوی جدید، با اشاره به شبکه تتا (THETA) متذکر شده است که اخیراً تتا نسخه سوم شبکه اصلی خود را راه اندازی کرده است. تتا یک شبکه تحویل محتوا است که با تمرکززدایی در فرآیند عمل خود، سعی در ارائه تجربه استریم فیلم با کیفیت بالاتر دارد.

یونی سوآپ (UNI) که یکی از برترین توکن های شناخته شده در فضای امورمالی غیرمتمرکز (دیفای) می باشد، ارز دیجیتال بعدی است که آرنولد به آن اشاره می کند. به گفته او، UNI در حال حاضر 41 درصد از بازار این صرافی غیر متمرکز را به خود اختصاص داده است.

در ادامه، این تحلیلگر از رقیب سرسخت این ارز یعنی سوشی سوآپ (SUSHI) نام می برد که به زودی اولین پلتفرم توکن های غیرمثلی (NFT) خود را معرفی می کند.

چهارمین ارز در لیست اخیر آرنولد، رقیب اصلی اتریوم یعنی کاردانو (ADA) است. از نظر میانگین پیشرفت روزانه در GitHub طی 30 روز گذشته، کاردانو در میان همه آلتکوین ها پیشگام بوده است که نشان می دهد تیم توسعه این بلاکچین سخت در تلاش است تا شبکه خود را بیش از پیش بهبود بخشد.

سندباکس (SAND) پنجمین دارایی است که آرنولد از آن یاد می کند. به عقیده او این بلاکچین میتواند رقیبی شایسته برای بازار غیرمتمرکز مجازی Decentraland (MANA) باشد.

پلتفرم قراردادهای هوشمند Avalanche (AVAX) که یک پلتفرم کشت سود جدید را به بلاکچین خود جذب کرده است، مورد بعدی مورد اشاره این تحلیلگر معروف است. آرنولد می گوید با افزایش تقاضا برای شبکه اتریوم، پروژه ها به سمت بلاکچین های کوچکتر سرازیر می شوند و با ساخته شدن بر بستر این بلاکچین ها موجب رونق هرچه بیشتر آنها می شوند.

در مرحله بعدی، آرنولد دو دارایی رمزنگاری برتر یعنی بیت کوین و اتریوم را نام می برد و یادآور می شود که اخیراً توجه بزرگانی چون سناتور پت تومی را به خود جلب کرده اند. وی اولین سناتوری است که رسماً برای خرید رمزارزها اقدام کرده است.

علاوه بر این، آرنولد می گوید اتریوم در 30 روز گذشته پنج میلیون آدرس منحصر به فرد به شبکه خود اضافه کرده است.

سرانجام، آرنولد با بیان این که “توکن های غیرمثلی آمده اند که بمانند”، یادآور شده است که الن ایورسون، اسطوره افسانه ای NBA با همکاری بایننس تابستان امسال توکن غیرمثلی خود را عرضه میکند. به این ترتیب، بایننس کوین (NFT) به عنوان آخرین پیشنهاد او، لیست 9 ارز مورد توجه این تحلیلگر را به اتمام رساند.

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با رسانه سایت خبری پرسون نمی‌باشد.

منبع: dailyhodl

322899