حضور تیم دوچرخه‌سواری مازندران در مسابقات بین‌المللی ترکیه

دبیر هیئت دوچرخه سواری مازندران، از اعزام تیم دوچرخه سواری استان به نمایندگی از جمهوری اسلامی ایران برای شرکت رقابت های بین المللی تور دوچرخه سواری ترکیه خبر داد.
تصویر حضور تیم دوچرخه‌سواری مازندران در مسابقات بین‌المللی ترکیه

به گزارش سایت خبری پرسون، عبدالمطلب کریمی در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به اعزام تیم استان برای مسابقات بین المللی دوچرخه سواری ترکیه اظهار داشت: این تیم با پنج دوچرخه سوار که از برترین‌های این رشته ورزشی هستند به توربین المللی دوچرخه سواری ترکیه که در شهر کایسری این کشور برگزار می‌شود، اعزام شدند.

وی افزود: تیم دوچرخه سواری مازندران با ترکیب مرتضی رضوانی، محمد گنج خانلو، میثم رضایی، حسین محمدی‌ها و سعید صفرزاده با هدایت محمد جبرائیلی و محمود محمدی به عنوان مربی و عبدالمطلب کریمی سرپرست تیم نخستین بار در رویداد برون مرزی شرکت می‌کنند.

دبیرهیات دوچرخه سواری مازندران، با اشاره به اینکه در این مسابقات بیش از ۱۹ کشور معتبر خارجی با بهترین دوچرخه سواران خود حضور دارند، گفت، در میان اسامی دوچرخه سواران شرکت کننده، بسیاری دوچرخه سوارانی که سهمیه المپیک کسب کردند وچندی قبل نیز درمسابقات توردوفرانس حضور داشتند، در تور بین المللی ترکیه نیز حضور دارند.

کریمی اضافه کرد، سعید صفرزاده تنها دوچرخه سوار ایرانی حاضر در المپیک توکیو هست که به همراه دیگر اعضای جوان و باانگیزه تیم دوچرخه سواری مازندران درکنار رکابزنان کشورهای دیگر رقابت خواهند کرد.

وی ابراز امیدواری کرد، که این رقابت‌ها فرصت بسیار مناسبی برای نشان دادن ظرفیت‌های بالا و شایستگی‌های دوچرخه سواری مازندران درسطح کشورهای منطقه خواهد بود.

منبع:مهر

322746