گرمای هوا ساعت کار ادارات مازندران را تغییر داد

ساعت کاری ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان از امروز سه شنبه، ۱۵ تیرماه تغییر کرد.

تصویر گرمای هوا ساعت کار ادارات مازندران را تغییر داد

به گزارش سایت خبری پرسون از مازندران رقیه صفری، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری گفت: از روز سه شنبه، ۱۵ تیرماه تا پایان این ماه، ساعت آغاز کار ادارات و دستگاه های اجرایی ۶.۳۰ دقیقه صبح و پایان آن ۱۳.۳۰ خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه تغییر ساعت اداری در استان بر اساس مصوبه شورای هماهنگی مدیریت بحران اجرا می‌شود، افزود: تغییر ساعت کار در ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان، بنا به درخواست شرکت‌های برق منطقه ای، توزیع نیروی برق استان و غرب مازندران و به استناد بند ۱ تصویب نامه هیات وزیران صورت می پذیرد.

معاون استاندار مازندران، گفت: با عنایت به پیش بینی افزایش قابل ملاحظه دمای هوا و رطوبت در روزهای آینده و رشد بار مصرفی به دلیل افزایش استفاده از وسایل سرمایشی که فشاری مضاعف بر تجهیزات شبکه انتقال نیروگاه‌ها خواهد داشت به‌منظور مدیریت انرژی برق در ساعات اوج مصرف و پیشگیری از قطع برق مشترکین خانگی؛ این مصوبه به مرحله اجرا در می آید.همچنین ساعت کار روزهای پنج شنبه تا ساعت ۱۲.۳۰ است.

وی بیان داشت: ضمنا استفاده از دیزل و ژنراتور و مدیریت مصرف انرژی در ساعات اوج مصرف مورد تاکید است.

معاون استاندار، تاکید کرد: مدیران به منظور پاسخگویی به مراجعین، نسبت به فعال بودن میزهای خدمت، در ورودی ادارات و طبق روال معمول ساعت کاری اقدام کنند.

321728