دعوت رضا یزدانی برای شرکت در یک مسابقه خوانندگی

رضا یزدانی از علاقمندان موسیقی برای حضور در مسابقه آوای جادویی دعوت کرد
تصویر دعوت رضا یزدانی برای شرکت در یک مسابقه خوانندگی

به گزارش سایت خبری پرسون، "رضا یزدانی"، متولد بیست و چهارم مهرماه ۱۳۵۲ در تهران است.اولین آلبوم موسیقی او به نام "شهر دل" با اشعار "مولانا" در سال ۱۳۷۹ منتشر شد.
سبک و صدای خاص و منحصر به فرد او، سختگیری او در انتخاب ترانه‌ها و خواندن ترانه‌هایی با مفهومِ عمیق و چند لایه که عمدتا درون مایه اجتماعی دارند باعث شد تا او در همان سالهای نخست فعالیت هنری، مخاطبان خاص خود را پیدا کند.

رضا یزدانی تاکنون ۱۲ آلبوم منتشر کرده است که شامل ۱۱ آلبوم موسیقیایی و یک آلبوم تصویری است.

وی فعالیت خود را در حرفه بازیگری از سال ۱۳۸۳ با فیلم سینمایی "حکم" ساخته "مسعود کیمیایی" آغاز کرد و تاکنون در بیش از ده فیلم سینمایی، سه سریال و چندین تئاتر به ایفای نقش پرداخته است.

او تاکنون بیش از ۴۰ ترانه تیتراژ فیلم و سریال، در کارنامه خود دارد.

رضا یزدانی، چهار بار موفق به دریافت "تندیس حافظ" از جشن دنیای تصویر، و سه بار موفق به دریافت جایزه بهترین آلبوم در جشنواره موسیقی ما در بخش پاپ راک شده است
.
برای شرکت در مسابقه و قرار گرفتن در گروه رضا یزدانی، بعد از مطالعه قوانین و مقررات به صورت کامل می‌توانید ویدیوهای خوانندگی خود را از طریق سایت آوای جادویی به نشانی:

avayejadooyi.ir

بارگذاری نمایید و منتظر اعلام نتیجه باشید .

در صورت هرگونه مشکل در بارگذاری ویدئو یا هر سؤالی در رابطه با مسابقه آوای جادویی با تلفن پشتیبانی در زمان اداری تماس گرفته و یا از طریق شماره تماس اعلام شده از طریق تلگرام با ما در ارتباط باشید .پشتیبانی آوای جادویی :02191071581
شماره تماس جهت ارسال تلگرامی : 09926983063

322720

مطالب مرتبط