«برادر» رضا یزدانی را بشنوید

تیتراژ سریال ملودرام پلیسی و خانوادگی «حکم رشد» ساخته حسن لفلفیان با صدا و آهنگسازی رضا یزدانی و ترانه مهدی ایوبی منتشر شد.

تصویر «برادر» رضا یزدانی را بشنوید

به گزارش سایت خبری پرسون، تازه‌ترین قطعه رضا یزدانی، خواننده، نوازنده و آهنگساز موسیقی راک و تلفیقی پاپ راک شب گذشته ۱۸ اردیبهشت ماه همزمان با شروع سریال «حکم رشد» از شبکه سه سیما منتشر شد. این قطعه به عنوان تیتراژ پایانی این ملودرام پلیسی معرفی شده است.

قطعه «بردار» با خوانندگی و آهنگسازی رضا یزدانی، ترانه‌ مهدی ایوبی، تنظیم بهنام شهرکی و تهیه کنندگی علی اوجی برای تیتراژ سریال «حکم رشد» به کارگردانی حسن لفافیان و تهیه کنندگی مهدی فرجی تولید شده است.

یزدانی علاوه بر خوانندگی و آهنگسازی، به عنوان بازیگر هم فعالیت می‌کند و تاکنون بالغ بر ۲۵ فیلم سینمایی و سریال تلویزیون و شبکه نمایش خانگی نقش آفرینی کرده است که به عنوان مثال فیلم‌های سینمایی «خائن کشی» ساخته مسعود کیمیایی و «۲۸۸۸» ساخته کیوان علی‌محمدی جزو آخرین بازی‌های او در مقابل دوربین است.

خواننده آلبوم «سلول شخصی» تاکنون بالغ ۲۶ تیتراژ برای سریال‌های تلویزیونی و نمایش خانگی و آثار سینمایی ساخته است که از بین آن‌ها می‌توان به سریال‌های «از یاد رفته‌ها»، «تعبیر وارونه یک رویا»، «ساخت ایران»، «پرستاران»، «مرگ تدریجی یک رویا» و «ترور خاموش» و فیلم‌های سینمایی «تیغ و ترمه»، «سوفی و دیوانه»، «۳۶۰ درجه»، «تیک آف»، «کیفر» و «محاکمه در خیابان» اشاره کرد.

رضا یزدانی در بیستمین جشن حافظ در سال ۱۳۹۹ برنده تندیس حافظ بهترین تیتراژ سریال و فیلم برای تیتراژ سریال «از یادها رفته» به کارگردانی بهرام بهرامیان با قطعه‌ای به نام «عشقت» شد.

رضا یزدانی خواننده قطعه «برادر» اولین کنسرت خود را پس از شیوع ویروس کرونا و در تاریخ ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ در مرکز همایش‌های برج میلاد تهران در دو سانس ۱۸ و ۲۱:۳۰ برگزار می‌کند که علاقه‌‌مندان می‌توانند برای تهیه بلیت به سایت ایران کنسرت مراجعه کنند و صندلی‌های این کنسرت را با هزینه‌ای بین ۱۵۰ تا ۴۲۵ هزار تومان در اختیار بگیرند.

متن ترانه «بردار» سروده مهدی ایوبی به شرح زیر است:

یه دقیقه هم شبیهِ
حرفایی که می‌زنی باش!
من صدات زدم برادر!
اگه می‌تونی تنی باش

تو دو راهیِ رفاقت
خونِ من گردنِ کی بود؟
اون که خنجر می‌زد از پشت…
آخرش دشمنِ کی بود؟

اون شب که دل کندی بری
گذشته بود آب از سرم
بغضم شکست اون لحظه که…
صدات زدم برادرم!

ما کجا خوردیم به بن‌بست
که تهِ قصه‌مون این شد!
وقتی تو مسیر چاهه…
یکی‌مون یوسفه لابد!

کاش بشه این زندگی رو…
از چشای من ببینی
اشک پر کرده چشامو…
کاش به جای من ببینی!

در ادامه می‌توانید «برادر» را با اجازه صاحب اثر بشنوید و دانلود کنید.

ملودرام پلیسی و خانوادگی «حکم رشد» دیگر مجموعه تولید شده در گروه فیلم و سریال شبکه سه، پس از پایان فصل دوم سریال «نجلا» از تاریخ شنبه ۱۷ اردیبهشت ساعت ۲۰:۴۵ روی آنتن می‌رود.

تصویربرداری این سریال با تکمیل ۹۰ درصد از مرحله تولید، همچنان تا پایان اردیبهشت ۱۴۰۱ ادامه دارد و همزمان با تصویربرداری، تدوین آن نیز در حال انجام است.

ثریا قاسمی (توران)، مه‌لقا باقری (محبوبه)، پیام احمدی‌نیا (غلام)، مجتبی فلاح (ذبیح)،شهین تسلیمی (عالیه)، علیرضا مهران (نوید)، حمید ابراهیمی (افشین کافر)، مهرداد ضیایی (دکتر پویا)، آزیتا ترکاشوند (زیبا چاپاری)، نیلوفر شهیدی (زهره)، مجید سعیدی (اسفند/نعنا)، ندا قاسمی (سودابه)، هدی استواری (سایه)، ارشیا توکلی (سلیم)، حسن ولیخانی (نصیر)، محمدرضا زاد خوشنود(نامی)، سیاوش گرجستانی، صدرالدین حجازی، حشمت آرمیده، فرج گل سفیدی، فیروز حیدر زاده از جمله بازیگران سریال «حکم رشد» هستند.

396493