شهردار منطقه۲۲؛

پسماند خشک بدهید گل و گلدان بگیرید+ویدیو

رحمان زاده از راه اندازی مرکز گلماند به جهت ترغیب شهروندان به مشارکت در اجرای طرح کاپ (تفکیک پسماند از مبداء) و تحقق دیگر رسالت های مدیریت شهری در اداره امور شهر برای نخستین بار در قطب گردشگری پایتخت خبر داد.
تصویر پسماند خشک بدهید گل و گلدان بگیرید+ویدیو

به گزارش سایت خبری پرسون، طرح گلماند ویژه شهروندان مسئولیت پذیر و همیار مدیریت شهری منطقه ۲۲ با حضور صدر الدین علیپور مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران و مرتضی رحمان زاده شهردار منطقه22 و شهروندان اجرا شد.

صدر الدین علیپور مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران در این برنامه گفت: طرح کاپ از دستاوردهای مهم مدیریت دوره جدید در شهرداری تهران است که امروز با افتتاح مرکز گلماند در منطقه ۲۲ در زمینه جمع آوری پسماندهای قابل بازیافت، فرهنگ سازی اقدامی بسیار شایسته و قوی اتفاق افتاد.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران طی بازدیدی که از شعب گلماند در منطقه ۲۲ داشت، گفت: این مجموعه ها در منطقه بسیار بزرگ و محصولات متنوعی از گل و گیاه را در اختیار شهروندان قرار می دهند و با توضیحاتی که شهردار منطقه دادند پشتیبانی بسیار قوبی هم در روند کار وجود دارد که باعث رضایتمندی شهروندان شده است.

شهردار منطقه ۲۲ در حاشیه این مراسم با بیان این نکته که اجرای این طرحها، موجب ارتقاء فرهنگ شهر نشینی و سهولت در امر خدمات دهی مدیریت شهری به شهروندان می شود، گفت : بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته در این طرح جامع و ابتکاری، شهروندان با تحویل پسماندهای خشک خانگی، گلدانهای گل زیبا دریافت و به جمع مشارکت کنندگان طرح کاپ می پیوندند.

رحمان زاده در ادامه افزود: این طرح به ابتکار شهرداری تهران برنامه ریزی و می تواند بعنوان الگوی زیست محیطی مناسب برای دیگر مناطق باشد.

گفتنی است شهروندان علاقمند به مشارکت در اجرای طرح گلماند می توانند همه روزه به نشانی شعبه ۱،میدان موج، جنب پارک ارغوان و شعبه۲، شهرک شهید باقری، جنب ناحیه ۵ منطقه مراجعه و از خدمات مرکز گلماند استفاده کنند.

اجرای شدن طرح کاپ در یکصدودهمین برج منطقه ۲۳

از سوی دیگر با حضور صدر الدین علیپور مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران و مرتضی رحمان زاده شهردار منطقه ۲۲ و شهروندان از یکصدودهمین برج در منطقه ۲۲ که توسط اداره پسماند منطقه طرح کاپ در آن اجرا شده است رونمایی شد که می توان گفت طی این اقدام سی هزار شهروند در این طرح مشارکت داشتند.

اولین ساختمان ویلایی دوستار کاپ در منطقه ۲۲ پلاکوب شد

در ادامه بازدید صدر الدین علیپور مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران از افتتاح پروژه های طرح کاپ در منطقه ۲۲، مدیران شهری به شهرک چشمه واقع در ناحیه۱ رفتن و از اجرای طرح کاپ در شهرک ویلایی چشمه بازدید کردند.

این طرح برای اولین بار در شهرک های ویلای انجام شده است و به عنوان نمادین اولین ساختمان ویلایی دوستار کاپ در منطقه ۲۲ توسط مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران پلاکوب شد.

322199