شهردار سنندج در گفت‌ وگو با پرسون عنوان کرد:

تداوم طرح‌های عمرانی شهرداری با وجود ویروس کرونا و مشکلات اعتباری

شهردار سنندج گفت: شهرداری سنندج علیرغم وضعیت کرونایی و مشکلات اعتباری و بودجه‌ای اجازه نداده است که طرح‌های عمرانی در سطح این شهر تعطیل شوند.

تصویر تداوم طرح‌های عمرانی شهرداری با وجود ویروس کرونا و مشکلات اعتباری

سایت خبری پرسون ـ حشمت‌الله صیدی؛ شهردار سنندج در گفتگو با خبرنگار پرسون اظهار داشت: شهرداری سنندج علیرغم وضعیت کرونایی و مشکلات اعتباری و بودجه‌ای اجازه نداده است که طرح‌های عمرانی در سطح این شهر تعطیل شوند.

شهردار سنندج گفت: یکی از مهمترین و اصلی‌ترین برنامه‌های شهرداری سنندج افزایش سرانه فضای سبز است و در این راستا کارهای بسیار خوبی انجام گرفته است.

صیدی در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: یکی از مهمترین طرح‌های شهرداری سنندج ایجاد حریم‌های سبز در معابر شهری است که بدین منظور شهرداری اقدام به احداث حریم سبز در معابر اصلی شهرک «بهاران» این شهر نموده است.

وی در ادامه بیان داشت: با بهره‌برداری از این طرح، سرانه فضای سبز در شهر سنندج افزایش چشمگیری خواهد یافت.

شهردار سنندج در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: احداث حریم‌های سبز در سطح شهر باعث ارتقا و رشد سیما و مَنظر شهری می‌شود و همین امر باعث زیباشدن مبلمان هر شهری می‌گردد.

صیدی افزود: همچنین برای ارتقا سطح حریم‌های سبز در شهرک بهاران سنندج، امسال در خیابان پیروزی و بلوار 22 شاهد انجام این طرح خواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه مساحت ایجاد حریم سبز در شهرک بهاران سنندج بیش از 4 هزار متر مربع است، گفت: در کنار ایجاد حریم سبز در شهرک‌هایی همانند بهاران دیگر کارهای اجرایی و عمرانی همانند نصب دکل‌های روشنایی، جانمایی میز و نیمکت، تعبیه سطل آشغال و... در حال انجام است.

سیدفروغ محمودی ـ استان کردستان

321971