نکاتی برای نصب حوله خشک کن

حوله خشک کن ها امروزه یکی از تجهیزات بسیار مهم ساختمانی هستند و جای خود را به رادیاتورهای قدیمی داده اند.
تصویر نکاتی برای نصب حوله خشک کن

به گزارش سایت خبری پرسون، یکی از دغدغه ها برای دکوراسیون منزل رادیاتورهای بسیار جاگیر وبا ظاهری زشت بودند که با تولید حوله خشکن ها با رنگ های بسیار متنوع و شکل های ظاهری شیک این مشکل برطرف شد. با ما در فروشگاه اینترنتی حوله خشک کن لوتوس هراه باشید تا به طور کامل با این وسیله و روش نصب آن آشنا شوید. اسرار خانه داری را در مجله پرسون ما به شما می گویم.

انواع حوله خشک کن

حوله خشک کن ها امروزه در جنس های مختلفی مانند برقی، استیل، فولادی و آلومینیومی وارد بازار شده اند ودر رنگ های متنوعی هستند و قیمت آنها با یکدیگر متفاوت است مثلا قیمت حوله خشک کن گلد با قرمز با هم فرق دارد . در ادامه به برخی از آنها می پردازیم .

حوله خشک کن آلومینیومی

از نام این حوله خشک کن می توان متوجه شد که جنس آن از آلومینیوم است. وقتی اسم آلومینیوم به گوشمان می خورد اول از همه به یاد سبک بودن و مقاوم بودن میفتیم. حوله خشک کن های آلومینیومی به دلیل این دو ویژگی بسیار پرطرفدار شده اند البته یک نکته دیگر که نباید از قلم انداخت قیمت بسیار مناسب این حوله خشک کن ها است.

حوله خشک کن فولادی

ماندگاری و کارایی حوله خشک کن فولادی بسیار زیاد است. شما یک باز هزینه می کنید و می توانید سالیان سال از آنها استفاده کنید به دلیل اینکه فولاد بسیار بسیار ماندگار است ودر برابر رطوبت بسیار با دوام است. وزن این حوله خشک کن از آلومینیومی و سایر جنس ها هم سبک تر است.

حوله خشک کن استیل

حوله خشک کن استیل یکی از مزایای بسیار خوبی که دارد صرفه جویی در انرژی است. دلیل آن هم این است که گرما را به طور یکسان به همه نقاط پخش می کند ولی این را هم باید در نظر داشته باشید که وزن بسیار زیادی دارد. حوله خشک کن استیل در برابر پوسیدگی و زنگ زدگی مقاومت بالایی دارد.

حوله خشک کن

حوله خشک کن ها دشمن اصلی رطوبت هستند به دلیل اینکه در حمام همیشه رطوبت ایجاد می شود و سپس بعد از آن شاهد قارچ و کپک خواهید بود که بسیار مضر هستند این حوله خشک کن ها بهراحتی این مشکل را برطرف می کنند. از دیگر مزایای آن خشک کردن لباس و حوله ها است. برای کسانی که جایی برای پهن کردن لباس ها ندارند می تواند بهترین گزینه باشد و دیگر نیازی به رخت آویز نخواهید داشت.

نکات پیش از نصب

1. حتما جای حوله خشک کن را نزدیک در و پنجره در نظر بگیرید.

2. عایق سازی پشت دیوارها را فراموش نکنید

3. چک کنید که تمام وسایل و محتویات حوله خشک کن کامل باشند

4. فاصله مناسب حوله خشک کن ها از اطراف باید حدودا صد میلیمتر باشد

فروشگاهی برای خرید حوله خشک کن

برای خرید حوله خشک کن با گارانتی فقط کافیست سری به فروشگاه اینترنتی لوتوس بزنید تا انواع و اقسام حوله خشک کن ها را در رنگ های مختلف با کیفیت بسیار بالا تهیه کنید. قیمت حوله خشک کن های لوتوس بسیار مناسب است و آن هم به دلیل این است که تولید کننده هستندو شما بدون هیچ واسطه ای این حوله خشک کن ها راخریداری می کنید.

321934