انتقال تکنولوژی صنایع لاستیک یزد به کارخانه آرتاویل تایر

مدیر عامل آرتاویل تایر از انتقال تکنولوژی صنایع لاستیک یزد به این کارخانه خبر داد.
تصویر انتقال تکنولوژی صنایع لاستیک یزد به کارخانه آرتاویل تایر

به گزارش سایت خبری پرسون، علیرضا انصاری مدیرعامل آرتاویل تایر با اعلام این خبر از تحولی بزرگ در بالا بردن کیفیت محصولات تولیدی این شرکت خبر داد و گفت : از مدت ها قبل تصمیم به انتقال تکنولوژی تولید تایر از یزد تایر به آرتاویل تایر گرفته شد و طی شش سال گذشته به آرامی این اتفاق رخ داد .

وی با تاکید بر اینکه از این پس تمام تایرهای برند گلدستون با کیفیت مشابه یزد تایر و قابل رقابت در بازار تولید خواهند شد، یادآور شد : بر همین اساس و به دلیل اطمینانی که از کیفیت بالای محصولات گلدستون داریم تمام تایرها در طول دوره گارانتی سه ساله در صورت داشتن نقص تولید بدون در نظر گرفتن میزان استفاده به صورت رایگان تعویض می شوند.

مدیر عامل آرتاویل تایر ضمن تاکید بر انتقال کامل تکنولوژی وردشتاین هلند از یزد تایر به آرتاویل تایر از خرید پنج دستگاه ماشین تایر سازی تک مرحله‌ای مطابق با استانداردهای اروپا خبر داد و افزود تمام مراحل تولید تایر در آرتاویل تایر اصلاح و به روز رسانی شده و حتی قالب‌های پخت نیز از دو کفه‌ای به سگمنتال تغییر یافته‌‌اند.

وی با اشاره به فعالیت واحد خدمات پس از فروش گلدستون گفت : گزارش‌های رسیده از واحد خدمات پس از فروش به ویژه طی ۱۰ ماه گذشته حکایت از افزایش چشمگیر کیفیت و عملکرد تایرهای گلدستون دارد.

انصاری از اجرای تورهای ویژه بازدید نمایندگان و عاملین اصلی فروش گلدستون از کارخانه خبر داد و افزود: این افراد در غالب گروه‌های ۲۰ نفره از شانزدهم تیر ماه برای بازدید از کارخانه به اردبیل خواهند رفت .

وی هدف اصلی از برگزاری این بازدیدها را آشنایی نزدیک عاملین فروش با تغییر تکنولوژی و ماشین آلات پیشرفته جدید دانست.

انصاری همچنین از افزایش ظرفیت تولید تایرهای رادیال سواری در اردبیل نیز خبر دادو تصریح کرد : بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته به زودی میزان تولید تایرهای رادیال سواری از ۸ هزار حلقه به ۱۰ هزار حلقه در روز افزایش خواهد یافت.

منبع: دنیای خودرو

310792