امام جمعه شهرستان:

از جوانان انقلابی مصرانه خواهش می‌کنم در مهران دولت سایه را تشکیل دهند

امام جمعه مهران گفت: از همه‌ نخبگان، متخصصّان، دلسوزان و جوانان انقلابی مصرانه خواهش می‌کنم که در شهرستان‌ مهران دولت در سایه را تشکیل دهند. وظیفه‌ دولت در سایه، شناخت آسیب‌ها، ظرفیت‌های شهرستان، نظارت بر مسئولان و مشاوره دادن به آنها در جهت ارتقاء شهرستان است
تصویر از جوانان انقلابی مصرانه خواهش می‌کنم در مهران دولت سایه را تشکیل دهند

به گزارش سایت خبری پرسون از ایلام،حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالله امینی؛ امام جمعه شهرستان مهران، در خطبه های نماز جمعه این هفته، ابراز کرد: اخیرا رئیس‌جمهور آمریکا گفته بود که برجام چون یک معاهده نیست و توسط دو سوم مجلس سنا تصویب نشده است، لذا قابل تضمین نیست.

وی در ادامه اظهار داشت: سوالی که لازم است ما از مسئولان خودمان بپرسیم این است که چرا ۸ سال به مردم کشورمان القاء می‌کردند که برجام یک معاهده بین‌المللی است؟ و چرا با تصویب در مجلس آن هم در ۲۰ دقیقه برای ما ضمانت‌آور شد؟ و چرا ضمانت‌های لازم از استکبار جهانی گرفته نشد؟

امام جمعه مهران در بخش دیگری از خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه، مطرح داشت: از اعضای شوراهای شهر و روستا سابق بابت همه تلاش‌ها و مجاهدت‌هایشان صمیمانه تشکر و قدردانی می‌کنم و ضمن تبریک به اعضاء منتخب شوراهای شهر و روستای جدید، از آنها انتظار دارم که تمام و تلاش خود را در خدمت به مردم به کار گیرند.

وی با تاکید بر خدمت به مردم توسط مسئولان، عنوان داشت: اعضای شورای شهر و روستا در استان ایلام شیوه ساده‌ زیستی را پیشه کرده و از مواضع اتهام و خدایی ناکرده فساد با جدیّت دوری کنند.

نماینده ولی فقیه در شهرستان مهران در پایان گفت: از همه‌ی نخبگان، متخصصّان، دلسوزان و جوانان انقلابی مصرانه خواهش می‌کنم که در شهرستان‌ مهران دولت در سایه را تشکیل دهند.

وظیفه‌ دولت در سایه، شناخت آسیب‌ها، ظرفیت‌های شهرستان، نظارت بر مسئولین و مشاوره دادن به آنها در جهت ارتقاء شهرستان است و جوانان عزیز مهرانی حتما در این عرصه ورود کنند.

نوروزی_استان ایلام

310532

مطالب مرتبط