امام جمعه مهران:

آسیب های احتمالی منطقه آزاد شدن، بررسی شود

نماینده ولی فقیه در شهرستان مهران گفت: در هرجایی منطقه آزاد، یک ظرفیت بوده، لکن موضوع مهم‌تر، مدیریت این ظرفیت است؛ چرا که ممکن است این ظرفیت تبدیل به یک تهدید جدّی شود.

تصویر آسیب های احتمالی منطقه آزاد شدن، بررسی شود

به گزارش سایت خبری پرسون از ایلام، حجت الاسلام سیدعبدالله امینی، امام جمعه شهرستان مهران در ظهر امروز در خطبه های نماز عید فطر که در بلوار کربلای یک این شهرستان برگزار شد، ضمن تبریک عید سعید فطر به مردم ایران و تمام مسلمانان در سراسر جهان، ابراز کرد: مسئله‌ فلسطین، مسئله‌ اول جهان اسلام است که استکبار جهانی با عواملی مانند پیمان ابراهیم، سعی در عادی‌سازی این امر مهم دارد. سعی در تخریب قبله‌ اول مومنین و ساخت معبد سلیمان داشتند.

وی اضافه کرد: سردمداران رژیم صهیونیستی تصور نمیکردند که جبهه‌های مقاومت و فرزندان حاج قاسم سلیمانی کوبنده به آنان پاسخ دهند. این سربازان به دشمنان آموختند که در دنیای امروز، مرد میدان، مرد سیاست و دیپلماسی نیز است.

حجت الاسلام امینی در ادامه با اشاره به حادثه افغانستان، تصریح کرد: دل‌های مسلمانان جهان برای مردم مظلوم و بی‌گناه افغانستان داغدار است. این حادثه‌ تروریستی، آنچنان قبیحانه و وحشیانه بود که با محکومیت جهانی روبرو گشت و خود تکفیری‌ها این عمل را بر گردن نگرفتند. گناه این گل‌های پرپر شده، حب اهل‌بیت علیهم‌السلام و مقاومت پدران و تیپ فاطمیون در مقابل جبهه‌های تکفیری بود.

وی در ادامه افزود: البته انتظار این بود که دولت و وزارت خارجه‌ کشورمان زودتر این عمل وحشیانه را محکوم کنند.

امام جمعه مهران به منطقه آزاد شدن مهران اشاره کرد و اظهار داشت: گرچه در هرجایی منطقه‌ آزاد، یک ظرفیت بوده، لکن موضوع مهم‌تر، مدیریت این ظرفیت است؛ چرا که ممکن است این ظرفیت تبدیل به یک تهدید جدّی شود.

خطیب نماز عید فطر در شهرستان مهران در پایان تاکید کرد: مسئولین پاسخ دهند که برای کنترل قیمت‌ها چه عملی انجام داده‌اند. مسئولین استانی و شهرستان، بعد از اعلام آزاد شدن منطقه تجاری مهران، باید سریعاً جلسه‌ای جهت آسیب‌شناسی برگزار می کردند. فلذا بنده این هشدار را به آنها میدهم که آسیب‌های احتمالی این ظرفیت را کنترل نمایند.

نوروزی_استان ایلام

288355