حجت الاسلام سید عبدالله امینی تاکید کرد:

مرز مهران بهترین و امن‌ترین مرز برای صادرات کالا به سراسر جهان

امام جمعه مهران گفت: امروز به برکت خون شهدا مرز مهران میزبان ۷۰ درصد زائران مولا سیدالشهداء علیه‌السلام و بهترین، امن‌ترین، نزدیکترین و با صرفه‌ترین مرز برای صادرات کالای ایرانی به سراسر جهان است.
تصویر مرز مهران بهترین و امن‌ترین مرز برای صادرات کالا به سراسر جهان

به گزارش سایت خبری پرسون در ایلام، حجت الاسلام سید عبدالله امینی؛ امام جمعه شهرستان مهران ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته این شهرستان ابراز کرد: انتخابات ریاست‌جمهوری و شوراهای شهر و روستا علیرغم تبلیغات بی‌سابقه دشمنان خارجی انقلاب و جریان فتنه و انحراف و علیرغم شیوع بیماری کرونا و عدم مدیریت صحیح در توزیع تعرفه‌ها، نه تنها نقص و ایرادی نسبت به انتخابات دوره‌های قبل نداشت بلکه بی‌نظیر بود.

امام جمعه مهران با اشاره به شیوع بیماری کرونا در کشور، عنوان کرد: اگر شیوع بیماری کرونا و عدم مدیریت صحیح در توزیع تعرفه‌ها نبود، مشارکت مردم در انتخابات این دوره قطعا به بیش از ۷۰ درصد می‌رسید. لازم می‌دانم از مشارکت قریب به ۸۰ درصدی مردم ولایتمدار و انقلابی شهرستان‌مهران تشکر و قدردانی فراوان داشته باشم. دولت جدید نیز باید نگاه ویژه‌ای به مردم مهران داشته باشد.

وی در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه گفت: متاسفانه در فرآیند انتخابات شوراهای شهر و روستا در مهران شاهد بودیم. بعضی از نامزدها که عده‌شان نیز کم بود دست به خرید و فروش آراء زدند. خواهش بنده از متولیان امر این است که حتی اگر خرید و فروش این عده تاثیری در انتخابات نداشته باز برخورد قانونی قاطع کنند و اگر هم موثر بوده با برخورد قانونی از آراء مردم دفاع کنند.

نماینده ولی فقیه در شهرستان مهران تصریح کرد: همانطور که سال‌های قبل نیز تذکر دادم سالروز آزادسازی مهران گرچه یک مناسبت ملی است، منتهی مراسم بزرگداشت آن صرفا بومی است و هنوز ملی نیست که این مساله جفا در حق هزاران شهیدی است که در این سرزمین مقدس شهید شدند. امروز به برکت خون شهدا مرز مهران میزبان ۷۰ درصد زائران مولا سیدالشهداء علیه‌السلام و بهترین، امن‌ترین، نزدیکترین و با صرفه‌ترین مرز برای صادرات کالای ایرانی به سراسر جهان است.

وی اضافه کرد: با توجه به شرایط قرمز کرونایی در شهرستان لازم است همه‌ی مسئولان شهرستان تمهیدات لازم را بیاندیشند و لازم است مردم نیز همکاری کرده و به دستورالعمل‌ها مقید باشند

امام جمعه مهران در پایان ابراز داشت: روز گذشته مراسم تودیع و معارفه فرماندار و سرپرست جدید فرمانداری بود. بنده بر خود لازم می‌دانم از همه زحمات گذشته‌ی جناب آقای دکتر قاسمی تشکر و قدردانی کنم و ضمن تبریک به سرپرست جدید فرمانداری از وی انتظار داریم که ان‌شاءالله با مدیریت جهادی و نشاط و انگیزه‌ی الهی و روحیه‌ی مردمی در مهران کار کنند و منشا اثر شوند. مهمترین کاری که مردم از ایشان انتظار دارند مبارزه جدّی با فساد، رانت و ویژه‌خواری و دفاع از حقوق‌شان است.

نوروزی_استان ایلام

308420