سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری همدان خبر داد:

زدودن چهره شهر از تبلیغات انتخاباتی با ۴۵۰ نیروی خدماتی

سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری همدان از زدودن چهره شهر از تبلیغات انتخاباتی با ۴۵۰ نیروی خدماتی شهرداری خبر داد.
تصویر زدودن چهره شهر از تبلیغات انتخاباتی با ۴۵۰ نیروی خدماتی

حسین مردانی سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری همدان در گفت وگو با سایت خبری پرسون اظهار کرد: در جهت زدودن چهره شهر از تبلیغات انتخاباتی و نیز از بین بردن زواید بصری، طی یک عملیات هماهنگ و یکپارچه و با استفاده از 450 نیروی خدماتی و سایر تجهیزات در کوتاهترین زمان ممکن پاکسازی و نظافت سطح شهر انجام شد.

وی افزود: در این راستا در بخش تبلیغات محیطی ضمن نصب حدود ۵ هزار متر مربع سازه های موقت تبلیغات نامزدهای انتخاباتی در سطح شهر، از ظرفیت های تلویزیون شهری، بنرها و استند های موجود جهت گسترش تبلیغات فرهنگی نیز استفاده شد.

مردانی از برگزاری نشست بصیرتی انتخابات در محل سالن همایش های سازمان مدیریت پسماند شهرداری همدان با هدف ارتقا آگاهی و مشارکت همکاران در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شورای اسلامی شهر خبرداد و گفت: علاوه بر موارد یاد شده، در بخش فضای مجازی نیز با استفاده از ظرفیت های موجود اقدام به تهیه روز شمار و پوستر های انگیزشی جهت ترغیب شهروندان و همکاران به مشارکت حداکثری در انتخابات و انتخاب فرد اصلح شد.

سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری همدان ضمن تاکید بر نظارت دقیق بر ممنوعیت فعالیت انتخاباتی کلیه پرسنل سازمان ها و مدیریت های تابع این معاونت در طول ساعات اداری، بیان کرد: علاوه بر موارد ذکر شده از هرگونه تبلیغات، پخش بروشور، بنر، کارت ویزیت و تراکت توسط بساط گستران سیار در داخل غرفه ها و در روز بازارهای هفتگی، سایت‌های وانت‌بارهای سیار و شب بازارها، فروشگاه های شهروند، کانکس های توزیع میوه بار و بازار پرندگان نیز جلوگیری به عمل آمد.

مردانی در پایان به اقدامات انجام شده در روز انتخابات اشاره کرد و گفت: در این خصوص معاونت خدمات شهری اقدام به استقرار اکیپ عملیاتی سیار و 5 دستگاه خودرو آتش نشانی در مناطق حساس و پر تردد و تعطیلی جمعه بازار در 28 خرداد ماه 1400 کرد.

310224