فرمانده سپاه قدس گیلان:

جدیت در مبارزه با فساد باید محسوس باشد تا منجر به اعتماد مردم گردد

فرمانده سپاه قدس گیلان در پیامی به مناسبت هفته قوه قضاییه گفت: بی تردید مهم‌ترین انتظار مردم از قوه قضاییه مبارزه قاطع با فساد و رسیدگی عادلانه به پرونده‌های قضایی است. جدیت در این امور مهم باید محسوس باشد تا منجر به اعتماد بیشتر مردم گردد.
تصویر جدیت در مبارزه با فساد باید محسوس باشد تا منجر به اعتماد مردم گردد

به گزارش سایت خبری پرسون از گیلان، سردار محمد عبدالله پور، فرمانده سپاه قدس استان گیلان به مناسبت هفتم تیر و فرارسیدن هفته قوه قضاییه پیام صادر کرد.

متن پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

دستگاه قضا به عنوان یکی از ارکان نظام مقدس جمهوری اسلامی، نقشی تاثیرگذاری در پاسداری از ارزش ها، کرامت انسانی و آزادی‌های مشروع شهروندان ایفا نموده است و در راستای اجرای عدالت در بیش از سه دهه گذشته یاران بسیاری را تقدیم انقلاب و تحقق حکومت عادلانه اسلامی کرده است.

بی‌شک کار و تلاش در مسیر عدالت گستری و احقاق حق خدمتی ارزشمند و فعالیتی الهی است که نشان از ذات احدیت و صفات خداوندی دارد چون که خداوند متعال خود بزرگ عادلی است که دادگاه عدلش عالمیان را فرا گرفته است.

بی تردید مهم‌ترین انتظار مردم از قوه قضاییه مبارزه جدی و قاطع با فساد و رسیدگی عادلانه به پرونده‌های قضایی و توجه به قانون گرایی است. جدیت در این امور مهم باید محسوس باشد تا منجر به اعتماد بیشتر مردم گردد.

یقینا تحولات چشم گیر در دوران ریاست جدید قوه قضاییه بسیار خوب و مناسب بوده و حس اعتماد و امید را در بین مردم تقویت کرده و باعث افزایش رضایت مندی عمومی شده است و امید است ان شاءالله این روند امتداد یابد.

اینجانب با درود به روح پاک شهدای هفتم تیر، برخود لازم می دانم هفته قوه قضاییه را به مجموعه زحمتکش و متعهد دستگاه قضایی در کشور و استان گیلان تبریک و تهنیت گفته و برای این عزیزان از پیشگاه خداوند بزرگ دوام توفیقات، صحت و سلامتی مسئلت نمایم.

منبع: ایسنا

309359