تمدید دومین فستیوال نقاشی «دنیای لنگه به لنگه»

کودکان و نوجوانان علاقه‌مند به نقاشی، تا ۳۰ شهریورماه مهلت دارند تا آثار خود در دو موضوع‌ «دنیای لنگه به لنگه» و «عجیب‌ترین نقاشی دنیا» را به دومین دوره فستیوال نقاشی «دنیای لنگه به لنگه» ارسال کنند.
تصویر تمدید دومین فستیوال نقاشی «دنیای لنگه به لنگه»

به گزارش سایت خبری پرسون، آرش بدرطالعی، مدیر آموزشگاه شهر نقاشی گفت: دومین دوره فستیوال نقاشی دنیای لنگه به لنگه که از سوی آموزشگاه هنرهای تجسمی «شهر نقاشی» برگزار می‌شود، کار خود را از ۱۵ مردادماه با انتشار فراخوان آغاز کرد و شرکت‌کنندگان می‌توانند با دو موضوعِ «دنیای لنگه به لنگه» و «عجیب‌ترین نقاشی دنیا» در این رویداد شرکت کنند.

او با تأکید بر اینکه سن شرکت‌کنندگان در این فستیوال باید حداقل ۶ و حداکثر ۱۵ سال باشد، درباره سایر شرایط آن نیز توضیح داد: اندازه آثار باید حداکثر ۵۰ در ۷۰ سانتی‌متر و بدون قاب و پاسپارتو (کادر مقوایی) باشند. همچنین هر شرکت‌کننده مجاز به ارسال حداکثر ۳ اثر است؛ ضمن اینکه آثار ارسال شده عودت داده نمی شوند و شهر نقاشی مجاز به استفاده از این آثار در قالب نمایشگاه، کتاب و یا اقلام تبلیغاتی خواهد بود.

بدرطالعی افزود: فرخوان شرکت در دومین دوره فستیوال نقاشی دنیای لنگه به لنگه که ۱۵ مردادماه ۱۴۰۲ منتشرشده تا ۳۰ شهریورماه تمدید شد و علاقه‌مندان برای شرکت در این فستیوال و در مرحله اول باید تصویر آثار خود را از طریق وب‌سـایت شهر نقاشی به نشانی http://www.shahrenaghashi.com و مراجعه به لینک مربوط به فستیوال نقاشی دنیای لنگه به لنگه همراه با فرم پر شدۀ مشخصات فردی بارگذاری کنند. سپس در مرحله بعد، از طرف دفتر فستیوال و به منظور دریافت اصل آثار پذیرفته شده با شرکت‌کنندگان تماس گرفته خواهدشد.

مدیر آموزشگاه هنرهای تجسمی «شهر نقاشی» با بیان اینکه داوری به تفکیک گروه سنی کودک و نوجوان و توسط علیرضا گلدوزیان، امیر شعبانی‌پور و میترا عبدالهی انجام می‌شود، گفت: داوری اولیۀ آثار از یکم تا ۵ مهر ۱۴۰۲ انجام می‌شود و مهلت ارسال اصل آثار پذیرفته شده در مرحله اوّل نیز ۲۰ مهر ۱۴۰۲ خواهد بود. همچنین داوری نهایی از ۲۵ تا ۳۰ مهر ۱۴۰۲ انجام و نتایج نهایی، آئین اختتامیه و اهدای جوایز نیز ۵ آبان‌ماه برگزار می‌شود.

او ادامه داد: به ۲۰ اثر برگزیده و راه یافته به بخش پایانی، جوایزی به ارزش ۵۰۰ هزار تومان تعلق خواهد گرفت. همچنین برگزیدگان نهایی به عضویت افتخاری شهر نقاشی در خواهند آمد، ضمن اینکه در پایان فستیوال، نمایشگاهی از آثار برگزیده برگزار می‌شود و به همه شـرکت‌کنندگان در این نمایشـگاه لوح تقدیر و گواهی حضور اهدا خواهد شد.

منبع: ایسنا

509670