پیام رئیس سازمان صمت گیلان بمناسبت دهه تولید و تجارت؛

صنعتگران و معدن‌کاران؛ پشتوانه قدرت در اقتصاد بدون نفت هستند

رئیس سازمان صمت گیلان به مناسبت دهه تولید و تجارت با صدور پیامی گفت: صنعتگران و معدنکاران در جنگ تحریم ثابت کرده‌اند که می‌توانند بدون وابستگی به چاه های نفت، اقتصاد و اشتغال کشور را متحول نمایند.
تصویر صنعتگران و معدن‌کاران؛ پشتوانه قدرت در اقتصاد بدون نفت هستند

به گزارش سایت خبری پرسون از گیلان، به گزارش فرهاد دلق پوش با ابراز تبریک صمیمانه به کلیه فعالان عرصه تولید و تجارت اظهار داشت: اصناف و بازاریان خدوم، قلب تپنده اقتصاد داخلی هستند و به عنوان بزرگترین نهاد مردمی و مدنی در جامعه فعالیت دارند. و صنعتگران و معدن‌کاران، پشتوانه قدرت فناوری و جایگاه اقتصادی کشورند.

فرهنگ و خرده فرهنگ های هر تمدنی را در راسته‌های بازارها و رفتار کسبه می توان مشاهده نمود و اثربخشی اصناف در شکل‌گیری آنها بسیار حائز اهمیت است. بنابراین برای داشتن اقتصادی سالم و پویا و فرهنگی متعالی نیازمند توجه بیشتر به صنوف،کسبه و بازاریان در برنامه‌ریزی کلان برای بهره‌مندی از پتانسیل‌های این قشر عظیم هستیم.

پس از تبیین جایگاه اصناف در جامعه؛ به نقش آفرینی بی‌بدیل حوزه صنعت و معدن در اعتلای اقتصاد و ایجاد اشتغال برای جوانان این مرز و بوم باید اشاره نمود که به حق باید گفت، در دشوارترین شرایط اقتصادی سالهای اخیر؛ صنعتگران و معدنکاران پرتلاش در جنگ تحریم و شیوع کرونا، غیورانه در خط مقدم مقاومت کرده‌اند و هوشمندانه با تکیه بر توان داخلی ثابت کرده‌اند که می‌توانند قله های افتخار را در نوردند و بدون وابستگی به چاه های نفت، اقتصاد و اشتغال کشور را متحول نمایند.

با پاسداشت این ایام مهم، سالروز اصناف خدوم و سالروز صنعت و معدن که به عنوان دهه تولید و تجارت می باشد از کوشش و پایداری این راست قامتان، تشکر و قدردانی می نمایم و امید است در آینده بیش از پیش از ظرفیت و پتانسیل این جهادگران عرصه تولید و تجارت به نحو شایسته در جهت بهبود فضای کسب و کار و افزایش اشتغال همگام با اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی بهره مند گردیم.

منبع: روابط عمومی سازمان صمت استان گیلان

307961

مطالب مرتبط