وزارت کشور با خرید و فروش رای در انتخابات شوراها برخورد کنند

نماینده مردم تبریز در مجلس با اشاره به گزارش‌های متعدد از خرید و فروش رأی در انتخابات شوراها در برخی شهرها تاکید کرد: وزارت کشور و هیات‌ نظارت با متخلفان قاطعانه برخورد کنند.
تصویر وزارت کشور با خرید و فروش رای در انتخابات شوراها برخورد کنند

به گزارش سایت خبری پرسون، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدرضا میرتاج‌الدینی نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی و در تذکر شفاهی با اشاره به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراها و با تشکر از حضور حماسه‌آفرین مردم با وجود شرایط سخت کرونایی و نیز مخالفت‌ها و فعالیت‌های سنگین رسانه‌ای جریان استکبار اظهار داشت: در این انتخابات متأسفانه برخی افراد منحرف از خط امام و رهبر انقلاب، در یک آزمون بزرگ سیاسی که در آن میلیون‌ها نفر از هموطنان به ندای ولایت لبیک گفتند، رفوزه شدند.

وی همچنین با تبریک به آیت‌الله رئیسی منتخب ملت ایران در انتخابات ریاست جمهوری افزود: از پاسخ‌های قاطع و روشنگرانه ایشان در اولین کنفرانس مطبوعاتی تشکر می‌کنم و اعلام می‌کنم که نمایندگان مجلس در کنار دولت مردمی و انقلابی ایشان خواهند بود تا به وعده‌های داده‌شده عمل کنند.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس همچنین با اشاره به برگزاری ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا گفت: در انتخابات شوراها گزارش‌های ناگواری به دست ما رسیده که در برخی شهرها خرید و فروش رأی فراوان اتفاق افتاده است.

میرصادقی تصریح کرد: عده‌ای وقاحت را به حدی رسانده‌اند که کارت هدیه به نام خودشان چاپ کرده‌اند و در میان رأی‌دهندگان توزیع کرده‌اند؛ هیات‌های نظارتی که از طرف مجلس انتخاب شده‌اند و نیز وزارت کشور و فرمانداری‌ها نباید کمترین مسامحه‌ای در این خصوص بکنند.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: خرید و فروش رأی خیانت به اعتماد مردم است و باید با متخلفان قاطعانه برخورد شود که فرد دیگری جرأت نکند که رأی مردم را با خرید و فروش و تزویرهای دیگر به دست بیاورد.

307727