لغو قرارداد تعاونی‌های کم کار در اجرای طرح ملی مسکن اردبیل

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: تعاونی‌های مسکن کم کار در اجرای طرح های مسکن ملی تاخیر داشته باشند، لغو قرار داد می‌شوند.
تصویر لغو قرارداد تعاونی‌های کم کار در اجرای طرح ملی مسکن اردبیل

به گزارش سایت خبری پرسون از اردبیل، فرزاد قلندری در جلسه بررسی طرح های مسکن ملی افزود: در صورت تاخیر این تعاونی ها، قرارداد آنها لغو و به تعاونی دیگر واگذار می شود.
وی با اشاره به تامین رایگان زمین برای واحدهای مسکن ملی در استان اردبیل، این اقدام را در راستای کاهش هزینه تمام شده احداث مسکن برای مردم عنوان کرد.

معاون استاندار اردبیل تشریح کرد: احداث مسکن برای مردم از اولویت های دولت ها بوده و همه دولت ها در این خصوص در قالب های مختلف برای تامین مسکن اقشار مختلف برنامه ریزی کرده اند

وی با تاکید بر تسریع در روند عملیات اجرایی واحدهای مسکن ملی خواستار احصا نیازمندی های منابع برای تامین زیرساخت های این واحدها شد.

قلندری به اجرای واحدهای مسکن ملی در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت با مشارکت بنیاد مسکن اشاره کرد و خواستار تعیین تکلیف تعاونی هایی که عملیات اجرایی این واحدها را شروع نکرده اند، شد.
مدیر کل راه و شهرسازی استان اردبیل نیز در این جلسه از ثبت نام نهایی و واریز وجه از سوی ۲ هزار و ۵۳۴ متقاضی مسکن ملی در استان خبر داد.

محبوب حیدری افزود: زمین مورد نیاز برای این تعداد از متقاضیان تامین شده و سازه های برخی از واحدهای در حال اجرا تا پایان شهریورماه به اتمام می رسد.

وی بیان کرد: هزار واحد از تعداد واحدها با مشارکت ستاد اجرایی فرمان امام ره ، ۸۰۰ واحد بنیاد مسکن ، ۳۵۰ واحد در شهرک الهیه و ۴۵۰ واحد در ۱۷ هکتاری شهرک اندیشه در حال اجرا است.

حیدری گفت: با اینکه تامین زمین برای برخی تعاونی‌های دیگر انجام شده ، ولی هنوز عملیات اجرایی را شروع نکرده‌اند و لازم است هماهنگی‌های لازم برای آغاز عملیات اجرایی انجام شود.

منبع:ایرنا

307579