تقدیر و تشکر رئیس ستاد انتخابات قزوین از حضور پرشور مردم در انتخابات

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار و رئیس ستاد انتخابات استان قزوین با انتشار پیامی از حضور پرشور مردم استان در انتخابات ۱۴۰۰ تقدیر و تشکر کرد.
تصویر تقدیر و تشکر رئیس ستاد انتخابات قزوین از حضور پرشور مردم در انتخابات

به گزارش سایت خبری پرسون، متن پیام منوچهر حبیبی رئیس ستاد انتخابات استان،بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حمد و ثنای بی پایان به درگاه خداوند قادر و منان که حضور چشمگیر و آگاهانه ملت سرافراز ایران به ویژه مردم ولایتمدار و بصیر استان قزوین در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، شکوه ماندگاری را خلق کرد و برگ زرین دیگری بر افتخارات این سرزمین الهی افزود.

علیرغم سایه افکندن ویروس منحوس کرونا بر کل جامعه، مردم همیشه در صحنه استان قزوین همپای هموطنان عزیزمان با مشارکت پرشور و شعور خویش و با رعایت دقیق شیوه نامه های بهداشتی یکبار دیگر عشق و علاقه وافر خود را به میهن سربلندمان و آرمان‌های بلند نظام مقدس جمهوری اسلامی به اثبات رساندند.

براساس آمار در انتخابات ۱۴۰۰ مشارکت مردم شریف استان قزوین به میزان ۴ درصد از میانگین کشوری بالاتر قرار گرفت و نسبت به انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان نیز شاهد افزایش ۱۰ درصدی بودیم.

اینجانب ضمن ادای احترام به ارواح طیبه شهدای والامقام، از حضور گسترده مردم متعهد و انقلابی استان قزوین خاضعانه قدردانی نموده و بر خود فرض می‌دانم از تلاش های خالصانه تمامی دست اندرکاران برگزاری انتخابات اعم از فرمانداران،بخشداران ،هیئت های اجرایی، نظارت، بازرسی ،عوامل امنیتی، قضایی، نیروهای نظامی و انتظامی، شهرداری ها، هلال احمر، ثبت احوال و همچنین صدا و سیمای مرکز استان و اصحاب محترم رسانه تقدیر و تشکر نموده،از درگاه پروردگار یکتا،سربلندی، عزت و تندرستی همگی عزیزان را مسئلت می دارم.

307166