لزوم مراجعه معترضان البرزی انتخابات شوراها به هیئت‌های اجرایی

سخنگوی هیأت عالی نظارت بر انتخابات شورای شهر و روستا در استان البرز گفت: معترضان به نتایج انتخابات به هیأت‌های اجرایی در فرمانداری و بخشداری مراجعه کنند.
تصویر لزوم مراجعه معترضان البرزی انتخابات شوراها به هیئت‌های اجرایی

به گزارش سایت خبری پرسون از البرز، علیرضا عباسی صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری انتخابات شورای شهر و روستا در استان البرز اظهار کرد: قانون برای اعتراض به روند برگزاری یا موارد دیگر در انتخابات شورای شهر و روستا فرآیندی را تعریف کرده است.

وی با اشاره به این فرآیند افزود: نامزدهایی که به نتایج انتخابات اعتراض دارند یا کسانی که مستنداتی مبنی بر تخلف و یا خرید و فروش رأی در روز انتخابات دارند ظرف مدت امروز و فردا با مراجعه به هیأت‌های اجرایی مستقر در فرمانداری یا بخشداری‌ها مستندات را ارائه کنند.

سخنگوی هیأت عالی نظارت بر انتخابات شورای شهر و روستا در استان البرز بیان کرد: شخصاً به هیأت‌های اجرایی انتخابات در سراسر استان سرزده‌ام.

نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد متذکر شد: نامزدهای شورا یا طرفداران آنها که اقدام به خرید و فروش رأی کردند، أگاه باشند که اگر برای هیئت نظارت بر انتخابات شوراها روشن و ثابت شود که خرید و فروش رأی انجام داده‌اند، آرای آن نامزدها در همان صندوق‌هایی که خرید و فروش رأی صورت گرفته است، توسط هیئت نظارت باطل خواهد شد.

منبع:مهر

307009