از اول تیرماه محقق خواهد شد؛

نام‌نویسی آموزش روخوانی قرآن به روش خودآموز در زنجان

معاون فرهنگی، اجتماعی و قرآنی اوقاف استان زنجان گفت: نام‌نویسی طرح آموزش روخوانی قرآن کریم به روش خودآموز از اول تیرماه آغاز می‌شود.

تصویر نام‌نویسی آموزش روخوانی قرآن به روش خودآموز در زنجان

به گزارش سایت خبری پرسون از زنجان، حجت‌الاسلام موسوی معاون فرهنگی، اجتماعی و قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان گفت: طرح "من قرآن را دوست دارم" برای ترویج و انس با قرآن در بین آحاد جامعه برگزار می‌شود.

او با اشاره به اینکه طرح "من قرآن را دوست دارم" به آموزش روخوانی قرآن کریم به روش خودآموز اختصاص دارد، افزود: این طرح با همکاری و مشارکت آستان مقدس رضوی برگزار شده و به شرکت‌کنندگان گواهینامه معتبر و رسمی ارائه می‌شود.

حجت الاسلام موسوی ادامه داد: این طرح از اول تیرماه همزمان با ولادت حضرت ثامن‌الحجج علی بن موسی‌الرضا (ع) از طریق سایت Quranlove.net یا از طریق اپلیکیشن ثبت‌نام و آموزش منادی بالقرآن (دانلود از بازار) انجام می‌شود.

معاون فرهنگی، اجتماعی و قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با اشاره به اینکه برای شرکت‌کنندگان در این طرح آموزشی جوایز نفیسی به قید قرعه تعلق خواهد گرفت، گفت: علاقمندان برای ثبت‌نام در صورت بروز مشکل یا مواجه شدن با سؤالی می‌توانند با شماره تلفن ۱۳۸ تماس حاصل کنند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

307017

مطالب مرتبط