دانیال حکیمی و محمود پاک نیت با «سارق روح» همراه می شوند

مجموعه تلویزیونی «سارق روح» به کارگردانی احمد معظمی در برنامه پخش کانال بالکان شبکه سحر قرار گرفت. 

تصویر دانیال حکیمی و محمود پاک نیت با «سارق روح» همراه می شوند

به گزارش سایت خبری پرسون، این مجموعه تلویزیونی در 20 قسمت 40 دقیقه ای با محور تلاش های دستگاه امنیتی برای بررسی علمی و مقابله با پدیده های شبه عرفانی و حلقه های شبه دینی جدید است.

در خلاصه داستان این سریال آمده است: «نادر عابدی» استاد دانشگاه و بازنشسته وزارت اطلاعات است که نگاهش به پدیده های اجتماعی نگاهی پژوهشی و علت و معلولی است. او با همراهی جمعی از دانشجویان بررسی مجدد پرونده هایی با موضوع فوق را می پذیرد. آن ها یکی از اعضای گروه به نام «وحید» را به شکل نفوذی وارد حلقه می کنند تا با اسرار داخلی این گروه پی ببرند و...

دانیال حکیمی، محمود پاک نیت، متین ستوده، ساناز سعیدی، نگین معتضدی، بهرام ابراهیمی، شیوا خسرومهر، ساغر عزیزی، الهام طهوری، ابوالفضل همراه، سجاد دیرنیا، آرین اویسی، ایرج نوذری، بهنوش بختیاری، کمند امیرسلیمانی، الناز حبیبی، ویدا جوان، کریم امینی، مجید واشقانی، علیرام نورایی، حمیدرضا هدایتی، محمد عمرانی و... در مجموعه تلویزیونی «سارق روح» به تهیه کنندگی ابوالفضل صفری نقش آفرینی کرده اند.

مجموعه تلویزیونی «سارق روح» از شنبه بیست و نهم خرداد هر روز ساعت 7:30 به وقت تهران با زبانگردانی و ترجمه یتمیر چلا بر روی آنتن کانال بالکان شبکه سحر پخش است.

306763