فرماندار:

مراسم تحلیف شورای شهر خرم آباد ۱۴ مرداد برگزار می‌شود

فرماندار خرم آباد گفت: انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شورای اسلامی شهر خرم آباد، به دور از هرگونه حاشیه برگزار شد.
تصویر مراسم تحلیف شورای شهر خرم آباد ۱۴ مرداد برگزار می‌شود

به گزارش سایت خبری پرسون از لرستان، جعفر طولابی در وبینار آموزش منتخبین شوراهای اسلامی شهرستان های استان لرستان اظهار کرد: انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شورای شهر در شهرستان های استان لرستان از نظر سلامت، امنیت و مشارکت حداکثری مردم، بدون حواشی برگزار شد.


وی ادامه داد: منتخبین شورای شهر در شهرستان های استان لرستان، هم دارای تجارب و سوابق اجرایی کافی هستند و هم آشنایی کامل با قوانین و مقررات، فرصت ها و تهدید ها دارند.

فرماندار خرم آباد بیان کرد: در شرایط کنونی، وظیفه منتخبین شوراهای اسلامی شهر و روستا مضاعف است و باید بتوانند با همدلی و تعامل بدون ورود به حواشی و با استفاده از همه ظرفیت ها و تعاملی که با همه گروه ها و اقشار مختلف مردم، مسئولین، مدیران و صاحب نظران دارند در انجام وظایف خود کوشا باشند.

طولابی در پایان افزود: دوره جدید شوراهای اسلامی شهر خرم آباد پنجشنبه ۱۴مرداد ساعت ۱۰ صبح در سالن جلسات فرمانداری شهرستان خرم آباد شروع خواهد شد و فرمانداری این شهرستان مقدمات مراسم تحلیف و انتخاب هیات رئیسه را فراهم خواهد کرد.

عاطفه موسی فرد/خبرنگار پرسون لرستان

328938