پیش‌بینی جایگزینی دستگاه‌های احراز هویت و صندوق رای الکترونیک

رئیس ستاد انتخاباتی استان اصفهان گفت: تعدادی دستگاه‌های احراز هویت و صندوق رای الکترونیک پیش بینی شده که امکان جایگزین شدن دارند و در اول صبح نیز مشکلات به صورت دستی رفع شد.
تصویر پیش‌بینی جایگزینی دستگاه‌های احراز هویت و صندوق رای الکترونیک

به گزارش سایت خبری پرسون از اصفهان، حیدرعلی قاسمی در گفت‌وگوی تلویزیونی شبکه اصفهان در خصوص آخرین اخبار انتخاباتی اظهار داشت: امروز از اولین ساعت بامداد با توجه به اینکه یک ساعت نسبت به سنوات گذشته و تاریخ انتخابات زودتر و ساعت ۷ صبح آغاز و روند رأی‌گیری انجام شد.

وی افزود: ساعت شروع کار یک ساعت جلو آمده بود و برخی از مسائلی که با دستگاه‌های احراز هویت و صندوق‌های رأی به وجود آمده بود به دلیل کندی و تأخیر پیش آمد.

رئیس ستاد انتخاباتی استان اصفهان ادامه داد: اشکالاتی در صدور کارت‌های عوامل اجرایی و نظارت و همچنین کارت‌های ذخیره اخذ رأی صورت گرفت که بعد از یک ساعت اصلاح شد و در حال حاضر وضعیت مطلوب است و امیدواریم مردم در طول ساعات باقی مانده برای پیگیری سرنوشت خود حضور لازم داشته باشند.

وی در خصوص رفع مشکلات موجود گفت: تعدادی دستگاه‌های احراز هویت و صندوق رأی الکترونیک پیش بینی شده که امکان جایگزین شدن دارند و در اول صبح نیز مشکلات به وجود آمده به صورت دستی رفع شد.

قاسمی یادآور شد: انتخابات در دوره‌های اخیر و این دوره نیمه مکانیزه است و در اصفهان و شاهین‌شهر در انتخابات شورای شهر تمام مکانیزه برقرار است.

منبع:مهر

306458