امام جمعه مهران:

انتخابات ما، سالم‌ترین انتخابات در سطح جهان است

امام جمعه مهران گفت: انتخابات در کشور ما سالم‌ترین انتخابات در سطح جهان است و در هر دوره افراد مختلف با سلایق مختلف انتخاب شده اند.

تصویر انتخابات ما، سالم‌ترین انتخابات در سطح جهان است

به گزارش سایت خبری پرسون از ایلام، حجت الاسلام و المسلمین سید عبدالله امینی؛ امام جمعه شهرستان مهران ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته این شهرستان با اشاره به انتخابات امروز، ابراز کرد: انتخابات در کشور ما سالم‌ترین انتخابات در سطح جهان است و در هر دوره افراد مختلف با سلایق مختلف انتخاب شده اند.

وی در ادامه اضافه کرد: در برخی دوره‌ها علیرغم اینکه پیش بینی می‌شد فردی آراء زیادتری داشته باشد ولی در فرآیند اخذ آراء، افراد دیگری توسط مردم انتخاب شدند.

امام جمعه مهران تصریح کرد: بهترین راه حل مشکلات و ایجاد تغییر در کشور و موثرترین شیوه اعتراض به ناکارآمدی برخی مسئولان حضور در پای صندوق های رای است. همچنین رای دادن به فرد اصلح نیز اهمیت بالایی دارد. مردم عزیز مهران حتما در انتخاب نامزد ریاست‌جمهوری و نامزدهای شهر و روستا دقت لازم را داشته باشند.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری درباره اهمیت انتخابات، اظهار داشت: همانطور که رهبر معظم انقلاب تذکر دادند متولیان انتخابات دقت و سرعت لازم را در جهت تهیه و توزیع تعرفه‌های رای در مناطق مختلف کشور را داشته باشند تا مانند دوره قبل مشکل کمبود تعرفه به وجود نیاید.

حجت الاسلام و المسلمین امینی عنوان کرد: مردم شهیدپرور مهران سعی کنند رای دادن را به ساعات پایانی انتخابات موکول نکنند و حتما با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به مراکز پیش‌بینی شده مراجعه کنند و سعی کنند از خودکار شخصی استفاده نمایند.

امام جمعه مهران در پایان مطرح ساخت: نامزدهای محترم ریاست‌جمهوری و شهر و روستا تا قبل از اعلام رسمی نتایج از هرگونه گمانه زنی اجتناب کنند و منتظر اعلام رسمی نتایج از مراکز ذی‌صلاح باشند. اعلام زود هنگام نتایج همانطور که قبلا اتفاق افتاده دارای مفسده‌های زیادی است.

نوروزی_استان ایلام

306486