استاتدار همدان:

مشارکت حداکثری مردم موجب انتخاب اصلح می شود

استاندار همدان گفت: مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق های رای موجب انتخاب اصلح می شود.
تصویر مشارکت حداکثری مردم موجب انتخاب اصلح می شود

به گزارش سایت خبری پرسون از همدان، سید سعید شاهرخی استاندار همدان پس از رای گیری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این استان با برنامه ریزی خوب ستاد انتخابات آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات باشکوه را دارد.

وی با اشاره به اینکه فرآیند رای گیری در سراسر استان از ساعت هفت صبح آغاز شده است از مردم خواست در ساعت های اولیه در نزدیک ترین شعبه اخذ رای حاضر شوند.

استاندار همدان گفت: مشارکت حداکثری موجب انتخاب اصلح می شود و همه باید برای خلق حماسه ای دیگر در انتخابات حاضر شویم.

شاهرخی خاطرنشان کرد: یک میلیون و ۴۲۵ هزار و ۹۷۰ نفر از جمعیت استان همدان شامل ۷۲۲ هزار و ۷۳۳ مرد و ۷۰۳ هزار و ۲۰۷ زن واجد شرایط شرکت در این دوره از انتخابات هستند.

وی بیان کرد: ۳۰ هزار و ۹۰۲ نفر از جمعیت واجد شرایط این استان رای اولی هستند که برای نخستین بار با شرکت در انتخابات و حضور در پای صندوق های رای نقش خود را در تعیین سرنوشت و آینده کشور ایفا می‌کنند.

شاهرخی افزود: ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی در ۹۱۷ روستای استان همدان و ۲ تیره عشایری «جمور» و «ترکاشوند» نیز برگزار می‌شود.

استاندار همدان تصریح کرد: در این دوره از انتخابات ۲ هزار و ۹۶۶ نفر به عنوان اعضای شورای روستایی و ۱۷۴ نیز به عنوان عضو شورای شهر و در مجموع سه هزار و ۱۴۰ نفر به عنوان منتخبان ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان همدان برگزیده خواهند شد.

306393