در بیانیه رسمی اعلام شد؛

حمایت ائتلاف کارگران عدالت خواه ایران از سید ابراهیم رییسی

ائتلاف کارگران عدالت خواه ایران در حمایت از نامزدی آیت الله رئیسی در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بیانیه رسمی صادر کرد.
تصویر حمایت ائتلاف کارگران عدالت خواه ایران از سید ابراهیم رییسی

به گزارش سایت خبری پرسون، متن بیانیه بدین شرح است؛

بسم الله الرّحمن الرّحیم

قُلْ إِنَّمَا أَعِظُکُم بِوَاحِدَةٍ ۖ أَن تَقُومُوا لِلَّهِ مَثْنَىٰ وَفُرَادَىٰ ثُمَّ تَتَفَکَّرُوا«آیه 46 سوره سبأ»

بگو: «شما را تنها به یک چیز اندرز می‌دهم، و آن اینکه: دو نفر دو نفر یا یک نفر یک نفر برای خدا قیام کنید»

ملت عزیز ایران؛

اکنون که در آستانه برگزاری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، اولین انتخابات ریاست جمهوری کشور، پس از ابلاغ بیانیۀ گام دوّم انقلاب اسلامی از سوی رهبر فرزانه نظام اسلامی قرار گرفته ایم، با افتخاراعلام می کنیم، رهپویان تشکیلاتی شهید مظلوم آیت الله دکتربهشتی رضوان الله علیه، آماده اند این شبکه گسترده سازماندهی شده را با همه امکانات معنوی و مادی اش در اختیار نامزدهای مورد حمایت خود قرار دهند.

آنچه فی الحال در کشور ،متأسفانه به عنوان محصول خروجی و برون داد مکاتب« نئو لیبرالیسم، لیبرالیسم و پوپولیسم» مشاهده می شود عملاً چیزی نیست جز مواعید پوچ و تمسخر قدرت سیاسی و انقلابی !

پس تغییر رویکرد ضرورتی انکارناپذیراست!

اگررویکرد غیر دینی و غیر علمی در حکمرانی پس از ۴۲سال تغییر نیابد، باید در انتظار شرایط بسیار بدتری نسبت به اوضاع فعلی باشیم!

در شرایط عادی می بایست، فرهنگ در اولویت باشد، اما متاسفانه در شرایط فوق العاده فعلی که اقتصاد کشور دروضعیت اورژانسی قرار گرفته است، چاره ای جز تشکیل دولتی انقلابی که اولویت آن اجرای برنامه جامع و کامل اقتصادی برای نجات کشورباشد، نیست!

چالش های فراروی دولت بعدی فراوان است و کوتاهی صورت گرفته در ۴۲ سال گذشته و انحراف دولت ها از مسیرپیشرفت حقیقی، موجب انباشته شدن مشکلات شده است به طوری که یک دوره ۴ ساله برای حل این مشکلات کافی نخواهد بود. دولت بعدی صرفا اگربتواند ماشین اسقاط شده اقتصاد کشور را از قعر دره به جاده برگرداند، کاری بس مشکل است .

برنامه ای که برای اجرای فوری و ضربتی تحول بنیادین به ویژه در امرمسکن، اشتغال و معیشت طبقات ضعیف و متوسط جامعه، ساختار به هم ریخته نظام بودجه، نقدینگی، تورم، رشد بی قواره حجم دولت، شایسته گزینی و اصلاح مناسبات داخلی و خارجی و بازگشت اعتماد به مردم، هنر بزرگی خواهدبود،اگر به وقوع بپیوندد! مرکز پژوهش های این ائتلاف با استعداد دانشمندان انقلابی در سراسر کشور، برای برون رفت از این بن بست ها آماده ارائه راهکارهای علمی، پژوهشی و کاربردی است.

از ماه ها پیش بررسی های اعضای محترم دفتر سیاسی ائتلاف با شناسائی نامزدهای انقلابی، فعالیت شناسائی نامزد های «کارآمد» را آغاز نمود و در برخی از موارد با نامزدها دیدارهای مفصل صورت گرفت . بادقت، به دنبال کشف رویکرد نامزدها در حکمرانی و شنیدن برنامه های ایشان بودیم.

خدا را شاکریم که در این دوره ازانتخابات ریاست جمهوری، تعداد کثیری از فرزندان معنوی امام راحل به مرحله ای از بلوغ کامل رسیده اند که هر کدام شایسته اداره کشور می باشند.

جناب آقایان : آیت الله دکترسید ابراهیم رئیسی، دکتر سعید جلیلی، دکتر سید امیر حسین قاضی زاده، مهندس علی نیک زاد، دکترعلی رضا زاکانی، دکترسعید محمد، دکترمحمد عباسی، مهندس عزت الله ضرغامی، مهندس رستم قاسمی و ....، هرکدام لایق تصدی ریاست جمهوری ودیگرمسئولیت های مهم وکلیدی می باشند؛ گرچه این وضعیت، تصمیم گیری را برای اعضای دفتر سیاسی دشوارکرده بود اما نظر به استقبال عمومی از حضور سیّدی بزرگوار، کارگزار و خدمتگزاری متواضع و بی ریا، شخصیتی مقتدر و باصلابت، مدیری مدبّر و با تجربه، انسانی سلیم النفس؛ وارد عرصه انتخابات ریاست جمهوری شد و با توجه به مقبولیت و محبوبیت که لازمه اصلحیت یک کاندیدای ریاست جمهوری است؛ کار را تا براعضای دفتر سیاسی آسان کرد.

قاطبه بزرگان و نخبگان و عموم صاحبنظران و اساتید در همه حوزه های علمی، پژوهشی، اقتصادی، صنعتی، ورزشی، فرهنگی و هنری کشور پیش تر و بیشتر مراتب حمایت خود را از کاندیداتوری آیت الله دکتر رئیسی سید ابراهیم رئیسی به انحاء مختلف و طرق گوناگون ابراز و اعلام کرده اند.

در عین حال حسب تکلیف شرعی و ملّی برای اثر گذاری هرچند اندک در این حماسه ملّی، بدینوسیله در کمال خرسندی این ائتلاف، ضمن حمایت از تمامی نامزدهای محترم اشاره شده، حمایت قاطع از نامزدی جناب آیت الله دکترسیّد ابراهیم رئیسی را اعلام و ابراز می دارد.

امید است به مدد خدای متعال، مردم ایران با همّت و عزم ملّی، ضمن خلق حماسه ای دیگر در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، با امید و اشتیاق، این سیّد و مجتهد بزرگوار و متین و مرد متواضع و شجاع را در کسوت « ریاست جمهوری اسلامی ایران » به توفیق خدمت در« قوه مجریه» نایل آورند.ان شاء اللّه

والسلام علی من التّبع الهدی

دکتر عطاء ا... معروف خانی

دبیرکل ائتلاف کارگران عدالت خواه ایران

306392