پرونده ویژه پرسون؛ چالش‌های پیش روی دولت سیزدهم/ بخش اول

وعده‌های انتخاباتی رییسی به مردم نباید فراموش شود

پرسون در پرونده ویژه پیش رو قصد دارد به بررسی معضلات کشوری در بخش‌های مختلف بپردازد، تا صدای مردم به گوش هشتمین رییس جمهور منتخب برسد.
تصویر وعده‌های انتخاباتی رییسی به مردم نباید فراموش شود

به گزارش سایت خبری پرسون، تا عرق پیروزی رییس جمهور جدید خشک نشده و وعده‌های انتخاباتی ایشان به مردم تروتازه است، به ترتیب در گزارش‌های متنوع این چالش‌ها را اطلاع رسانی می‌کنیم.

کار دولت جدید بسیار سخت‌تر از دولت‌های قبلی است. زیرا مردم به علت ناکارآمدی دولت‌های قبلی به مسئولین بی‌اعتماد هستند و سیزدهمین رییس جمهور منتخب نباید کورسوی امید ملت ایران را نابود کند.

انتخابات این دوره ریاست جمهوری، با مشارکت 48.8 مردم همراه بود و در نهایت ابراهیم رئیسی با 17 میلیون و 926 هزار و 345 رای برنده این رقابت شد. حال ایشان در برابر تمامی رأی‌ها و مردم کشور مسئول است.

گزارش‌های این پرونده ویژه در آینده‌ای نه چندان دور، قطعا سندی بر عملکرد دولت سیزدهم خواهد بود. زیرا مردم بررسی و ما رسانه ‌ای‌ها تمامی وعده‌های انتخاباتی و عملکرد دولت سیزدهم در حل مشکلات را بررسی می‌کنیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی منتخب سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری با حضور در برنامه گفت‌وگوی ویژه خبری شبکه دو سیما در تاریخ 24 خرداد بیان کرد: یکی از بحران‌هایی که در کشور داریم، بحران بی‌اعتمادی است که باید حل و به اعتماد به دولتمردان تبدیل شود؛ یکی از راهکارها برای این امر شفافیت است.

جناب رییسی؛ باید خاطرنشان کنیم که دولت قبلی هم به ما مردم عادی وعده گزارش‌های صد روزه را داد، اما پس از مدتی دیگر نه از گزارش‌های صد روزه خبری بود نه از شفافیت، به همین دلیل مردم کشور دیگر فریب وعده‌های شفافیت را باور ندارند و باید با اقدام و عملکردهای صریح به شفافیت معنا ببخشید.

با توجه به سوابق قضایی رییس جمهور منتخب، مردم ایران امیدوار به اجرا عدالت توسط ایشان هستند. با رسانه پرسون در گزارش‌های بعدی همراه باشید.

307148