حسین زهی:

حکومت مردم بر مردم با مشارکت حداکثری در انتخابات محقق خواهد شد

نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: فارغ از نگاه سیاسی و نگاه به عملکرد برخی از اشخاص، مردم با عشق و علاقه ای که به کشور و نظام خود دارند پای صندوق های رای حاضر شوند.
تصویر حکومت مردم بر مردم با مشارکت حداکثری در انتخابات محقق خواهد شد

به گزارش سایت خبری پرسون، اسماعیل حسین زهی درباره تاثیر مشارکت حداکثری مردم در انتخابات بر روی آینده کشور، بیان کرد: تاثیر حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای به زندگی و سرنوشت خود مردم باز می گردد. از مردم انتظار می رود که به عملکرد شخص یا اشخاص و دولت ها نگاه نکنند و برای نظام و کشورشان پای صندوق های رای حاضر شوند.

وی در ادامه اظهار کرد: هر کسی که کشورش را دوست دارد باید پای صندوق رای حاضر شود. با مشارکت بالای مردم در انتخابات، رئیس جمهور منتخب می تواند تصمیمات بهتری گرفته و گام های بلندتری برای پیگیری مطالبات مردم و حل مشکلات آنان بردارد.

نماینده مردم خاش در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: فارغ از نگاه سیاسی و یا نگاه به عملکرد اشخاص مردم باید با عشق و علاقه ای که به کشور و نظام خود دارند پای صندوق های رای حاضر شده و با حضور حداکثری دشمن را مایوس سازند.

حسین زهی در پایان با بیان اینکه امروز مردم در حوزه معیشت و اقتصاد دغدغه های جدی دارند که کاندیداها باید برای حل آنان برنامه های کارشناسی به مردم ارائه کنند، تاکید کرد: فردی که با پشتوانه بالای رای مردم انتخاب شود می تواند گام های بلندتری برای اجرا کردن برنامه های خود و حل مشکلات مردم بردارد و قطعا تاثیر مشارکت مردم در انتخابات به زندگی خودشان بازخواهد گشت. به عبارت دیگر با مشارکت حداکثری مردم در انتخابات شاهد حضور فردی مردمی بر راس کار خواهیم بود و حکومت مردم بر مردم رخ خواهد داد.

منبع : ایسنا

304735