سلیمی:

خنثی شدن توطئه بدخواهان با مشارکت حداکثری مردم در انتخابات

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات توطئه بدخواهان علیه نظام اسلامی را خنثی و فشار کشورهای معاند برای جلوگیری از پیشرفت کشور در حوزه‌های مختلف را کاهش می‌دهد.
تصویر خنثی شدن توطئه بدخواهان با مشارکت حداکثری مردم در انتخابات

به گزارش سایت خبری پرسون، حجت الاسلام علیرضا سلیمی درباره مولفه های اثرگذار در افزایش مشارکت مردم در انتخابات، بیان کرد: سیاست اصلی نظام که توسط مقام معظم رهبری اعلام شده است، مشارکت مردم در انتخابات است. مشارکت بالای مردم در انتخابات پشتوانه تصمیمات نظام است. از سوی دیگر مشارکت حداکثری در انتخابات منجر به اعتماد عمومی به مجموعه سیاست‌های کلان کشور می شود.

وی در ادامه اظهار کرد: از سوی دیگر مشارکت حداکثری مردم در انتخابات توطئه بدخواهان علیه نظام اسلامی را خنثی می کند. همچنین فشار کشورهای معاند برای جلوگیری از پیشرفت کشور در حوزه های مختلف از جمله حوزه سیاسی و اقتصادی را کاهش خواهد داد.

نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه افزایش مشارکت مردم در انتخابات یک سیاست راهبردی و اصلی است و هر کسی وظیفه‌ای در این حوزه بر عهده دارد، تصریح کرد: عده ای در خارج از کشور به دنبال ایجاد آشفتگی در کشور هستند. هر فعال اقتصادی در هر کجای کشور برای ادامه فعالیت های خود نیاز به آرامش دارد و در یک فضای آرام است که فعالیت های اقتصادی و تولید جان می گیرد پس افزایش مشارکت در انتخابات باعث ایجاد ثبات و آرامش نیز خواهد شد.

سلیمی در پایان با بیان اینکه همه باید دست به دست هم دهیم تا مشارکت در انتخابات بالا رود، گفت: همه گروه های سیاسی و همه افرادی که مسئولیتی بر عهده دارند و یا تریبونی در دست دارند باید برای افزایش مشارکت مردم در انتخابات تلاش کنند.

منبع: فارس

586379