«جزر و مد» به مهدی امینی‌خواه رسید

مهدی امینی‌خواه بازیگر سینما و تلویزیون از جزییات جدیدترین سریالی که در آن به ایفای نقش می‌پردازد و «جزر و مد» نام دارد، خبر داد.
تصویر «جزر و مد» به مهدی امینی‌خواه رسید

به گزارش سایت خبری پرسون، مهدی امینی‌خواه، بازیگر سینما و تلویزیون درباره تازه‌ترین فعالیت‌های این روزهای خود گفت: درحال حاضر مشغول بازی در سریال «جزر و مد» به کارگردانی علی عبدالعلی‌زاده برای تلویزیون هستم. این کار طنز نوشته حسین تراب‌نژاد است که در ۳۰ قسمت تولید می‌شود و محسن توکل‌فرد تهیه‌کنندگی آن را برعهده دارد. این سریال قصه خانواده‌ای را که اصالتا جنوبی هستند، نمایش می‌دهد که به دلایلی تصمیم می‌گیرند از تهران به جنوب مهاجرت کنند.

او افزود: این سریال از چهار ماه گذشته در اهواز جلوی دوربین رفته است و فیلمبرداری آن مراحل پایانی را می‌گذراند. درباره شرایط کار در اهواز نیز باید بگویم تمام گروه تلاش کرد که با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، خطر بیماری کرونا را از گروه دور نگه دارد که این تلاش‌ها تا این لحظه محقق شده است. البته گرمای هوا در اینجا حتی در فصل بهار هم آزاردهنده است اما به هر حال گروه «جزر و مد» تلاش می‌کنند نتیجه کار مطلوب باشد.

امینی‌خواه درباره شرایط کار کردن بازیگران در شرایط کرونایی بیان کرد: بسیاری از مردم از قشرهای مختلف در این روزها می‌توانند با ماسک به کار خود ادامه دهند، اما این موضوع برای ما بازیگران صدق نمی‌کند. این اتفاق نیز درصد ابتلای بیماری برای بازیگران را بالا می‌برد، اما چاره‌ای نیست چون رسالت ما این است که برای مردم کار کنیم. تنها باید با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در پشت صحنه از آسیب‌های احتمالی پیشگیری کنیم. از مسئولان درخواست دارم هنرمندان را به دلیل نوع کار و فعالیت آن‌ها به نوعی در اولویت واکسن قرار دهند.

او ادامه داد: جدا از «جزر و مد» سریالی دیگر با عنوان «شهر دگرگونی» به کارگردانی محمدرضا ممتاز نیز کار کرده‌ام که در اصفهان مقابل دوربین رفته است. این مجموعه به دلیل مشکلات مالی در نیمه‌های راه فیلمبرداری متوقف شد.

این بازیگر در پایان درباره کارهای آماده پخش خود گفت: فیلم سینمایی «دزد با وجدان» به کارگردانی سیامک خواجه‌وند و تهیه‌کنندگی داریوش باباییان را در شبکه نمایش خانگی آماده پخش دارم که یوسف تیموری، حدیث فولادوند، سیدجواد هاشمی، عزت‌الله رمضانی‌فر، سید رضا حسینی و… نیز از دیگر بازیگران آن هستند.

304725