در حاشیه اجرای طرح رعد ۴۵؛

دستگیری فردی که اقدام به توزیع شیشه می کرد/ شهروندان با پلیس همکاری کنند

سرهنگ جلیلیان گفت: متهمی که در نازی آباد اقدام به فروش موادمخدر شیشه میکرد دستگیر شد که بیش از ۲۵۰ گرم شیشه از آن کشف و ضبط گردید.
تصویر دستگیری فردی که اقدام به توزیع شیشه می کرد/ شهروندان با پلیس همکاری کنند

سرهنگ جلیلیان سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری پایتخت در حاشیه اجرای طرح رعد ۴۵ در گفت وگو با خبرنگار حوادث پرسون اظهار داشت: ماموران انتظامی، موفق به دستگیری ۸۰ نفر سارق که از این تعداد ۵۰ نفر دارای سوابق متعدد کیفری بودند.

وی ادامه داد: ۴ باند منهدم که اعضای باند دستگیر شدند و اقلام سرقتی نیز از آنان کشف و ضبط شد.

این مقام انتظامی تاکید کرد: متهمی که ۱۰ سال در زندان و به تازگی آزاد شده بود و اقدام به سرقت دوربین های مدار بسته داخل مغازه ها می کرد؛ توسط ماموران سر کلانتری هفتم دستگیر و اموال نیز کشف و ضبط شد.

سرهنگ جلیلیان با اشاره به دستگیری متهمی در نازی آباد که اقدام به فروش شیشه میکرد، گفت: متهم دستگیر و بیش از ۲۵۰ گرم شیشه از آن کشف و ضبط شد.

سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری پایتخت تصریح کرد: از ۶ نفر که بصورت باندی اقدام به سرقت اموال مسروقه می کردند؛ ۳ دستگاه موتورسیکلت، ۸ دستگاه دوچرخه سرقتی و تعداد زیادی لوازم خانگی کشف و ضبط گردید.

این مقام انتظامی با اشاره به دستگیری بیش از ۲۰۰ نفر از معتادین متجاهر در منطقه شوش، مولوی، هرندی بیان کرد: این معتادین تحویل ندامتگاه ها و مراکز سروش شدند تا چرخه غربالگری و نگهداری ۶ ماهه آنها انجام شود و دوباره سالم به پیکر جامعه برگردند.

وی توضیح داد: ارزش ریالی اموال کشف شده بیش از ۲ میلیارد تومان است که این اموال با دستور مرجع قضایی تحویل مالباختگان گردید.

سرهنگ جلیلیان اشاره کرد: میانگین سنی متهمان ۲۰ تا ۳۰ سال ۴۶ نفر، ۳۰ تا ۵۰ سال ۳۲ نفر که از این تعداد ۱۰ نفر خانم و ۷۶ نفر آقا هستند. متهمان دارای سوابق متعدد کیفری بوده و انگیزه خود را از ارتکاب به جرم مشکلات مالی و فقر بیان کرده اند.

سرهنگ جلیلیان توصیه ای به شهروندان کرد و گفت: شهروندان با پلیس همکاری لازم را داشته باشند و محل کار و زندگی آن ها از حداقل استانداردهای ایمنی لازم برخوردار باشد.

گفتگو از ساراپیرانه

انتهای پیام/

304603

مطالب مرتبط