رئیسی با استقرار دولت اسلامی و جهادی، شایستگی اش را اثبات می‌کند

رئیس ستاد مرکزی ابراهیم رئیسی در استان هرمزگان گفت: ابراهیم رئیسی نشان خواهد داد با استقرار دولت اسلامی و جهادی هم خدمات خوبی عرضه می‌کند و هم عزت به جمهوری اسلامی ایران برخواهد گشت.
تصویر رئیسی با استقرار دولت اسلامی و جهادی، شایستگی اش را اثبات می‌کند

به گزارش سایت خبری پرسون، ابوالقاسم، افزود: تا روز انتخابات زماتی نمانده است و همه باید تمام تلاش خود را برای اجرای منویات رهبر معظم انقلاب برای مشارکت حداکثری به کار ببریم چون یکی از پایه‌های اساسی حفظ نظام این انتخابات پرشور است که می‌تواند هم دشمن را نا امید و هم به رئیس جمهور منتخب قدرت بیشتری بدهد.

وی اظهار کرد: منشا اتفاقاتی که موجب شده مردم نگران و نا امید شوند و نخواهند پای صندوق بروند عملکرد نادرست دولت فعلی است که عملکرد ناکارآمد و نامناسبی دارند و دنبال غرب هستند دل در گرو آنها دارند و ناشایست عمل کردند.

جراره ادامه داد: باید دقت کرد چه کسانی در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا انتخاب می‌شوند مردم در شرایط فعلی نگرانند کار انجام نشود، مردم نگران فساد برخی مدیران هستند، انتخاب دست خود مردم است و باید افراد شایسته و اصلح انتخاب شوند.

وی اضافه کرد: رقبا همانطور که چشم در چشم دروغ می‌گویند و تهمت می‌زنند از دروغ و تهمت و انتساب افترای ناروا به ابراهیم رئیسی در روزهای آتی در فضای مجازی دریغ نخواهند کرد و باید مراقب این حربه بود.

رئیس ستاد مرکزی ابراهیم رئیسی در استان هرمزگان بیان کرد: افراد مدعی سواد که به ابراهیم رئیسی تهمت زدند با همین سواد مملکت را به نابودی کشاندند، عملکرد ابراهیم رئیسی در آستان قدس رضوی و قوه قضائیه کاملا مشهود است، دولت رئیسی با عملکرد مثبت قطعا اثبات خواهد کرد سواد ما از آنها بسیار بیشتر است.

وی ادامه داد: آقایان با سواد ممکلت را چگونه تحویل گرفتید و چگونه تحویل دادید؟ دلار سه هزار تومانی را تحویل گرفتید و ۲۵ هزار تومان تحویل دادید، تورم بالای ۵۰ درصدی را بر مردم تحمیل کردید چرا که وابسته غرب هستید.

جراره با اشاره به اینکه دولت ابراهیم رئیسی نشان خواهد داد با استقرار دولت اسلامی و جهادی هم خدمات خوبی عرضه می‌کند و هم عزت به جمهوری اسلامی ایران برخواهد گشت، تصریح کرد: باید تلاش شود افراد شایسته و اصلح و در خط ابراهیم رئیسی روانه شورای اسلامی شهر و روستا شوند تا بتوانند همگام و هم صدا با ایشان به مبارزه با فساد کمک کنند.

منبع: ایسنا

304572