قائم مقام کمیته امداد استان مرکزی خبر داد؛

ارائه 4913 خدمت حقوقی به مددجویان تحت حمایت

قائم مقام کمیته امداد استان مرکزی گفت: در سال گذشته 4913 خدمت حقوقی در سرفصل‌های مختلف به مددجویان تحت حمایت ارائه شد.
تصویر ارائه 4913 خدمت حقوقی به مددجویان تحت حمایت

به گزارش سایت خبری پرسون از مرکزی، عدالت بهرامی، قائم مقام کمیته امداد استان مرکزی با بیان اینکه تمامی مددجویان تحت حمایت به استناد تبصره ماده ۵۰۵ قانون آیین دادرسی مدنی مصوب ۱۸ اسفند ۹۴ از پرداخت هزینه‌های دادرسی در محاکم قضایی معاف هستند، گفت: کمیته امداد در پرداخت بخشی از هزینه‌های ایاب و ذهاب مددجویان و هزینه کارشناسی کارشناسان دادگستری به مددجویان کمک می‌کند.

وی با اشاره به اینکه در سال گذشته 4913 خدمت حقوقی در سرفصل‌های مختلف به مددجویان تحت حمایت ارائه شده است، افزود:این خدمات در بخشهای معاضدت حقوقی، میز خدمت، مشاوره، تنظیم اظهارنامه،دادخواست،شکوائیه و لایحه دفاعیه، حضور در جلسات دادرسی،تنظیم قرارداد و آموزش حقوقی بوده است.

وی در ادامه گفت: با توجه به تفاهم نامه همکاری با کانون وکلای استان در سال گذشته بیش از 56 خانواده مددجوی تحت حمایت از خدمات وکلای نیکوکار استان بهره مند شدند.

بهرامی در پایان گفت: بیش از 550 وکیل نیکوکار با کمیته امداد استان مرکزی همکاری دارند و انجام مشاوره، اظهارنامه حقوقی، دادخواست و شکوائیه، لایحه دفاعی، شرکت در جلسات دادرسی و برگزاری دوره‌های آموزشی در سطح استان از فعالیت‌های اداره حقوقی کمیته امداد است

303802

مطالب مرتبط