مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان زنجان

بهره برداری یک هزار طرح اشتغالزایی بانوان مددجو در زنجان

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان زنجان با اشاره به جشن مهارت آموزی ۴۵۰ بانوی تحت حمایت کمیته امداد به مناسبت میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و گرامیداشت روز زن، گفت: این آموزش‌ها با هدف فراهم کردن زمینه کسب و کار بانوان انجام شده است.
تصویر بهره برداری یک هزار طرح اشتغالزایی بانوان مددجو در زنجان

به گزارش سایت خبری پرسون، روح الله صالحی روز سه شنبه در جشن مهارت آموزی ۴۵۰ نفر از بانوان تحت حمایت کمیته امداد استان، افزود: اشتغال و کارآفرینی برای جامعه هدف یکی از ارکان مهم کاهش آسیب های اجتماعی، ریشه کنی فقر، رفع محرومیت و ایجاد درآمد پایدار برای مددجویان است که از رویکردهای اصلی کمیته امداد استان محسوب می شود.

وی با اشاره به جشن مهارت آموزی ۴۵۰ بانوی تحت حمایت کمیته امداد استان، گفت: این آموزش‌ها با هدف فراهم کردن زمینه کسب و کار بانوان انجام شده است.

صالحی ادامه داد: ایجاد فرصت های شغلی مناسب با خلق فرصت های جدید در حوزه اشتغالزایی برای مددجویان تحت حمایت به منظور توانمندسازی و ایجاد درآمد ثابت برای آنها از تاکیدات این نهاد است.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان زنجان ادامه داد: زمینه درآمدزایی برای خانواده های تحت حمایت بر اساس مزیت نسبی هر منطقه، استفاده از طرحهای دانش بنیان و شناسایی راهبران متخصص و کارآفرین فراهم می شود.

وی اظهار داشت: با همین رویکرد از ابتدای امسال تاکنون بیش از سه هزار و ۸۸۰ فرصت شغلی با سرمایه‌گذاری ۲۱۰ میلیارد تومانی در قالب کاریابی، اجرای طرح‌های اشتغال خرد و خانگی و استفاده از ظرفیت کارآفرینان برای مددجویان کمیته امداد ایجاد شده است که امیدواریم زمینه توانمندسازی خانواده‌های عزیز تحت حمایت با این اقدامات فراهم شود.

منبع:ایرنا

456141

مطالب مرتبط