امام جمعه شهرستان بیجار در گفت وگو با پرسون:

دشمن تمام تلاشش را خواهد داشت که مردم در انتخابشان اشتباه کنند

امام جمعه شهرستان بیجار گفت: دشمن تمام سعی و تلاشش را خواهد داشت که مردم در انتخابشان اشتباه کنند تا با این کار پیشاپیش جلوی زیان‌های احتمالی که متوجه‌اش می‌شود را بگیرد و عملا در رسانه‌های خود این مهم را دنبال می‌کند.

تصویر دشمن تمام تلاشش را خواهد داشت که مردم در انتخابشان اشتباه کنند

کردستان ـ حجت الاسلام علی مرادی؛ امام جمعه شهرستان بیجار در گفت وگو با خبرنگار پرسون اظهار داشت: انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری ایران که حدود 11 روز کمتر به آن باقی است، از حساسیت های بسیار بالایی برخوردار است.

امام جمعه شهرستان بیجار افزود: این حساسیت‌ها را می‌توان در بخش‌های مختلف تقسیم و تفسیر کرد، مهمترین و اصلی‌ترین اهمیت این انتخابات، وضعیت کنونی کشور است، امروز کشور به شدت نیازمند یک نیروی تازه نفس، انقلابی، جوان، متخصص و متعهد دارد.

وی بیان داشت: برای دشمنان نیز از این جهت این انتخابات بسیار مهم است که انتخاب شخصی انقلابی و متعهد می‌تواند حضور آنان در منطقه را تغییر دهند، بنابراین دشمنان سعی می‌کنند که مهره‌ای منفعل و همسو با برنامه‌های استعماری خود را روی کار بیاید.

امام جمعه شهرستان بیجار ادامه داد: دشمن تمام سعی و تلاشش را خواهد داشت که مردم در انتخابشان اشتباه کنند تا با این کار پیشاپیش جلوی زیان‌های احتمالی که متوجه‌اش می‌شود را بگیرد و عملا در رسانه‌های خود این مهم را دنبال می‌کند.

این استاد حوزه علمیه کردستان با اشاره به برگزاری اولین دور از مناظره 7 نامزد ریاست جمهوری، عنوان داشت: مهمترین و اصلی ترین موضوعی که در مناظره‌ها که با مخاطب چند ده میلیونی روبروست، این می‌باشد که نامزدهای انتخاباتی برنامه‌های کاربردی برای دولت خود را به صورت منسجم، علمی و مستدلل بیان کنند و از فرافکنی و سخنان کلی پرهیز کنند، زیرا مردم این مناظره‌ها را نگاه می‌کنند و معمولا فرد و نامزد اصلح خود را از بین این برنامه انتخابات می‌کنند.

حجت الاسلام مرادی تاکید کرد: نامزدهای انتخاباتی باید برنامه‌های خود برای اداره آینده کشور را تشریح کنند و از پرداختن به حواشی و گذشته پرهیز کنند، زیرا برخی از نامزدها متاسفانه به دنبال تغییر نفس وجودی این مناظره‌ها هستند.

امام جمعه شهرستان بیجار خاطرنشان کرد: ملت ایران امروز کاندیدا و فردی را برای پست ریاست جمهوری می‌خواهد و می‌پسندد که اهل برنامه و کار باشد و بتواند که کشور را این این چاله‌ای که به علت بی‌کفایتی برخی از مدیران در آن افتاده‌اند، دربیاورند.

ناصر عباسعلی ـ استان کردستان

303640