باهمکاری اداره ورزش و جوانان همدان؛

پویش «من رای می دهم» جامعه ورزش و جوانان راه اندازی شد

سخنگوی اداره ورزش و جوانان همدان گفت: در آستانه برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا گفت: پویش «من رأی می‌دهم» جامعه ورزش و جوانان استان همدان راه‌اندازی شد.
تصویر پویش «من رای می دهم» جامعه ورزش و جوانان راه اندازی شد

به گزارش سایت خبری پرسون از همدان، حمدالله چاروسایی سخنگوی اداره ورزش و جوانان استان همدان در جمع خبرنگاران با اشاره به در پیش رو بودن انتخابات ریاست جمهوری در کشور و ضرورت حضور حداکثری جوامع مختلف در این رویداد بزرگ سیاسی، اظهار کرد: جامعه ورزش و جوانان استان همدان همواره در صحنه‌های سیاسی و اجتماعی کشور کارنامه خوبی را از خود به یادگار گذاشته‌ و همواره دین خود را به‌ نظام و انقلاب مقدس جمهوری اسلامی ایران ادا کرده‌ است.

وی افزود: اکنون نیز جامعه ورزش و جوانان استان همدان به تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری در راستای انتخابی فرد اصلح با تمام توان به صحنه خواهند آمد و ضمن به نمایش گذاشتن همبستگی ملی و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی مشتی محکم بر دهان یاوه‌گویان خواهند زد.

سخنگوی ورزش و جوانان استان همدان با اشاره به راه‌اندازی پویش «من رای می‌دهم» در بین جامعه ورزش و جوانان استان همدان، گفت: این اقدام با همراهی و همکاری روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان و خبرگزاری برنا استان همدان آغازشده که علاقه‌مندان می‌توانند با ارسال تصاویر خود به شماره ۰۹۱۸۴۹۹۱۸۳۴ و یا آی دی شبکه اجتماعی ما @Mehdich۶۱ در این پویش بزرگ شرکت کنند.

گفتنی است، سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری، ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس یازدهم شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری ۲۸ خرداد امسال برگزار می شود.

303315