نامزد شورای اسلامی شهر تهران در گفتگو با پرسون؛

مدیران کارت زن به سیستم مدیریتی کشور آسیب می رسانند

عشرت شایق گفت: نگاه مدیریتی ضعیف است؛ مدیر کارت زن که به ساعت خود نگاه کند که چه ساعتی باید محل کار خود را ترک کند یا بعضا مدیرانی که دچار روز مرگی شده اند؛ به سیستم مدیریتی آسیب می رسانند.
تصویر مدیران کارت زن به سیستم مدیریتی کشور آسیب می رسانند

به گزارش سایت خبری پرسون، عشرت شایق کاندیدای شورای اسلامی شهر تهران در گفتگو با خبرنگار اجتماعی پرسون در رابطه با اینکه آیا با زیست شبانه کلانشهر ها موافق هستید، بیان داشت: بله، به جهت اینکه شرایط زندگی و فناوری، نوع معماری منازل، شرایط روحی- روانی مردم تغییر یافته است؛ زیست شبانه اتفاق افتاده و بایستی مدیریت شود.

نماینده مردم تبریز در دوره هفتم مجلس شورای اسلامی در تبیین چرایی چالش های شهری بسیار و نگاه کلان مدیریتی دارای ضعف، افزود: نگاه مدیریتی ضعیف است؛ مدیر کارت زن که به ساعت خود نگاه کند که چه ساعتی باید محل کار خود را ترک کند یا بعضا مدیرانی که دچار روز مرگی شده اند؛ به سیستم مدیریتی آسیب می رسانند.

وی در خصوص اولویت های خود پس از کسب رتبه شورا اشاره کرد: احیای قانون شوراها خصوصا ماده ۷، حمل و نقل، درآمد پایدار از اولویت های بنده می باشد. در حال حاضر اولویت هاعمودی نیست و بصورت افقی می باشد که بایستی اصلاح گردد.

شایق در رابطه با اینکه با توجه به عدم رعایت و توازن در احقاق حقوق شهروندی مهم ترین چالش عدم اجرای این عدالت شهری چیست، بیان کرد: علت امر، شکاف زیاد است؛ به عنوان مثال مدیری در گذشته در خیابان های پایین شهر زندگی کرده؛ اما امروز در قسمت بالایی شهر ساکن است. علت شکاف ها نگاه ناعادلانه و تبعیض گونه می باشد؛ همانگونه که ۲۰ سال پیش مقام معظم رهبری فرمودند که با فقر، تبعیض و فساد مبارزه کنید که تبعیض، فساد و فقر را تولید میکند.

وی اشاره کرد: بانوان به همراه فرزندان و همسران خود به میدان بیایند تا شهر را بسازیم.

این نامزد شورای شهر در خصوص اینکه آیا برنامه ای برای اصحاب رسانه در دستور کار قرار دارید، توضیح داد: تلاش بر این است که خانه خبرنگار دایر گردد و از خود خبرنگاران برای مدیریت آن استفاده گردد. خبرنگاران پژواک صدای مردم و مسئولین هستند و شغل مخاطره آمیزی را دارند؛ شهرداری محلی است که می تواند خبرنگاران را تحت پوشش خود قرار دهد چون مسئولیت اجتماعی دارد.

گفتگو از ساراپیرانه

انتهای پیام/

302899