گدایی زن جوان به خاطر زیبایی بیش از حدش!

زیبایی و خوشگلی زیاد زن جوان را تبدیل به گدا کرده است! عجیب است ولی واقعی زن جوانی که گوشه خیابان می نشیند و دلیل عجیب تر گدایی کردنش را به دیگران توضیح می دهد.
تصویر گدایی زن جوان به خاطر زیبایی بیش از حدش!

به گزارش سایت خبری پرسون، زن و مرد هایی که گدایی می کند و به تکدی گری رو می آورند این روز ها کم نیستید و توانایی خود را در کار کردن و کسب درآمد نادیده می گیرند و به روش های دیگری مثل کلاه برداری و ... روی می آورند ، جالب است که برخی از این افراد برای انجام چنین کارهایی به خصوص گدایی کردن دلایلی خاص و غیرقابل باور دارند که یکی از آنها را در ادامه این بخش برایتان خواهیم گفت.

زن جوان 30 ساله کنار خیابانی در چین نشسته و گدایی می کند ولی چرا؟ این زن که هم سالم است و هم جوان پس چرا از راه طبیعی کسب درآمد نمی کند؟ دلیل عجیب و غریب این زن برای گدایی همه را متعجب کرده است ؛ او ادعا می کند چون زیباست نباید کار کند چرا که زیبایی زیادش به واسطه کار و فعالیت اضافه از بین خواهد رفت برای همین برای کسب درامد و گذران زندگی گدایی می کند.

زن جوانی پیش از آنکه به گدایی رو آورد شغل هایی همچون صندوق داری و پیشخدمتی را تجربه کرده است و حالا تصمیم گرفته برای آنکه زیبایی اش را حفظ کند گدایی کند تا به قول خودش به ساده ترین راه ممکن پول درآورد.

او معتقد است که قلب های مهربان زیادی وجود دارند که بدون هیچ انتظاری به او پول می دهند پس دیگر نیازی نیست خود را برای بدست آوردن پول به دردسر بیاندازد.

302876