دستگیری حیوان آزار خشن در بیرجند

حیوان آزار و عامل ترویج خشونت در اینستاگرام در بیرجند به دام افتاد.

به گزارش سایت خبری پرسون، رئیس پلیس فتا خراسان جنوبی از دستگیری فرد حیوان آزاری خبر داد و تصریح کرد: حیوان آزاری به هر شیوه و با هر انگیزه ممنوع است و مرتکب یا مرتکبان، به مجازات مندرج در قانون محکوم خواهند شد.

سرهنگ علی محمد‌پور رئیس پلیس فتا خراسان جنوبی گفت: برابر پایش صورت گرفته در فضای مجازی توسط کارشناس پلیس فتا شهرستان فردوس، صفحه اینستاگرامی شناسایی شد که در آن اقدام به انتشار ویدئوی حیوان آزاری کرده بود که با توجه به حساسیت موضوع پرونده به صورت ویژه در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

سرهنگ محمدپور در تشریح جزئیات پرونده و دستگیری این فرد حیوان آزار گفت: در این ویدئو فردی اقدام به بستن طناب به سر یک قلاده شغال و کشیدن با خودرو تا کشته شدن حیوان کرده بود که با بررسی کارشناسان پلیس فتا شهرستان فردوس این فرد شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی دستگیر شد.

وی با اشاره به اینکه متهم به این اقدام غیر انسانی و خشن خود اعتراف کرد از تحویل وی به مراجع قضایی جهت سیر مراحل قانونی پرونده‌اش خبر داد.
این مقام مسئول تصریح کرد: حیوان آزاری به هر شیوه و با هر انگیزه ممنوع است و قانون‌گذار این حق را برای مراجع ذی‌صلاح محفوظ می‌داند که طبق قانون با آن‌ها برخورد نموده و آن‌ها را به مجازات کیفرشان برسانند.

رئیس پلیس فتا خراسان جنوبی از شهروندان خواست: هشدار‌های پلیس فتا را جدی بگیرند و در صورت اطلاع از هر گونه فعالیت مجرمانه در فضای ‌مجازی یا پیام‌رسان‌های‌‌ موبایلی موضوع را از طریق نشانی پلیس‌ فتا به آدرس www.cyberpolice.ir بخش ارتباطات مردمی گزارش کنند

223400