ادعای نفوذ به ایران توسط اسرائیل فرافکنی است

یک کارشناس مسائل خاورمیانه گفت: اسرائیل به دنبال شکست در جنگ با غزه، با بهره‌گیری از ابزار مبالغه و ادعای نفوذ به ایران در حال راه اندازی بک جنگ روانی و فرافکنی است. 
تصویر ادعای نفوذ به ایران توسط اسرائیل فرافکنی است

به گزارش سایت خبری پرسون، روز دوشنبه مراسم تودیع یوسی کوهن رییس پیشین موساد برگزار شد. کوهن در این مراسم مدعی شد که در دوران فعالیت او اسرائیل موفق شد به "قلب ایران" نفوذ کند.

کوهن در این مراسم گفته که «ما به قلبِ قلب دشمن‌مان، ایران نفوذ کردیم. ما برای جمع‌آوری بی‌وقفه اطلاعات و برملا کردن رازها و شکستن اعتماد به نفس و غرور آنها اقدام کردیم.»

خبرنگار پرسون، برای بررسی واقعیت این موضوع گفت‌و‌گویی با صباح زنگنه، کارشناس مسائل خاورمیانه داشته که به شرح ذیل است.

صباح زنگنه بیان کرد: اهداف عملیاتی موساد، علاوه بر کشورهای پیرامون اسرائیل در منطقه عربی، ایران نیز است. سخنان کوهن، رئیس پیشین موساد حکایت از تلاش رژیم صهیونیستی برای پوشاندن شکست‌ آنها در درگیری با مردم غزه و یک نوع فرار رو به جلو محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: جنایت‌های اسرائیل علیه مردم فلسطین در طول سال‌های گذشته با هیچ ابزاری قابل جبران و سرپوشی نیست. آنها با بهره گیری از ابزار مبالغه و ادعای نفوذ به ایران در حال راه اندازی یک جنگ روانی و فرافکنی هستند.

این کارشناس مسائل خاورمیانه افزود: ممکن است شخص نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل و یا دولت عمیق و پنهان این رژیم در موساد و وزارت جنگ اسرائیل اقداماتی را علیه ایران انجام دهند. زیرا شکست اطلاعاتی و امنیتی آنها در جنگ با غزه، بسیار سنگین بود.

زنگنه تصریح کرد: چنانچه فشار حقوقی، رسانه‌ای علیه اسرائیل افزایش یابد؛ ممکن است این رژیم کمیته بررسی حقایق جنگ را همانند اتفاقی که پس از جنگ با حزب الله لبنان رخ داد و تعداد زیادی از مسئولین نظامی مجازات شدند را تشکیل دهد.

302842