استاندار قم:

ادارات قم از روز شنبه ساعت کاری خود را تغییر خواهند داد

استاندار قم با بیان اینکه در ادارات، نیازمند مدیریت مصرف برق هستیم، گفت: ساعات کار ادارات از دوشنبه ۱۷ خرداد به ساعت ۶:۳۰ تا ۱۳:۳۰ تغییر پیدا می کند.
تصویر ادارات قم از روز شنبه ساعت کاری خود را تغییر خواهند داد

به گزارش سایت خبری پرسون از قم،

بهرام سرمست پیش از ظهر چهارشنبه در نشست ستاد مدیریت بحران استان قم با ذکر یاد و خاطره امام خمینی و شهدای قیام خونین ۱۵ خرداد، از مردم استان در رعایت پروتکل‌های بهداشتی تشکر کرد و گفت: رعایت این پروتکل‌ها باعث شد که وضعیت کرونا روند نزولی پیدا کند ولی همچنان نیازمند رعایت و پرهیز از عادی انگاری هستیم.

استاندار قم با اشاره به اهمیت مراکز بهداشت و واکسیناسیون کرونا گفت: امیدواریم که استقبال گروه‌های مشمول واکسن از امر واکسیناسیون بیشتر باشد.

وی با اشاره به مطلوب بودن میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی گفت: همچنان نیازمند رعایت بیشتر پروتکل‌ها از سوی برخی بخش‌ها هستیم و مرکز بهداشت با همکاری بخش‌ها می‌توانند در بهبود این وضعیت کمک کنند.

بهرام سرمست با اشاره به ضرورت به حداقل رسیدن به قطعی برق در مصرف خانگی گفت: اداره توزیع برق فقط با اعلام برنامه قبلی و در شرایط اضطراری، برق مشترکان خانگی را قطع کند.

استاندار قم افزود: در زمینه مصرف برق نیازمند اقناع سازی مشترکین با هدف صرفه‌جویی مشترکان در بخش‌های کشاورزی، اداری، صنعت و خانگی هستیم.

وی ادامه داد: با توجه به میزان مصرف برق در ادارات نیازمند مدیریت مصرف برق هستیم؛ به همین دلیل ساعات کار ادارات از دوشنبه ۱۷ خرداد به ساعت ۶:۳۰ تا ۱۳:۳۰ تغییر پیدا می‌کند.

بهرام سرمست گفت: از نیروی انتظامی و شرکت توزیع نیروی برق استان و دستگاه‌های قضائی می‌خواهیم تا با همکاری یکدیگر رمز ارزها جمع‌آوری کنند.

استاندار قم در پایان با اشاره به ممنوعیت سفرهای بین استانی از ساعت ۱۲ چهارشنبه تا ساعت ۱۲ دوشنبه ۱۷ خرداد از نیروهای امنیتی و انتظامی خواست تا پیگیری‌های لازم در این زمینه را انجام دهند.

منبع:مهر

302799