مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس اعلام کرد:

آزادسازی 7 زندانی جرائم غیر عمد در قالب طرح خورشید خانه


مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس گفت: مجموعه شرکت  شهرک‌های صنعتی فارس  در اقدامی انسان دوستانه  زمینه آزادی 7  زندانی جرائم غیر عمد را در قالب طرح خورشید خانه  فراهم کرده است.
تصویر آزادسازی 7 زندانی جرائم غیر عمد در قالب طرح خورشید خانه

به گزارش سایت خبری پرسون از فارس، احد فتوحی صبح امروز اظهارداشت: مجموعه ستادی شرکت شهرک‌های صنعتی فارس با همکاری دفتر امور بانوان این شرکت با دفتر امور بانوان فرمانداری شهرستان شیراز از سال گذشته تاکنون از 10 زندانی جرائم غیر عمد 7 زندانی در سال گذشته و 3 زندانی نیز از ابتدای امسال تاکنون به آغوش خانواده‌های خود بازگشته‌اند.

وی بیان داشت: شهرک‌های صنعتی فارس به‌عنوان نهادی که مهم‌ترین رسالت آن فراهم کردن زیرساخت‌های استقرار واحدهای تولیدی و صنعتی در 60 شهرک و ناحیه صنعتی استان است در کنار وظایف اداری و سازمانی، در حد و توان خود مسئولیت اجتماعی هم در قبال جامعه بر عهده دارد.

فتوح خاطرنشان کرد: این مسئولیت اجتماعی سبب می‌شود در قبال جامعه بی‌تفاوت نباشیم و در حد مقدورات خود کمک به نیازمندان را در سرلوحه کار خود قرار دهیم.
وی با اشاره به تأسیس مرکز نیکوکاری در شهرک صنعتی بزرگ شیراز، گفت: با راه‌اندازی این مرکز بستر مناسبی برای جمع‌آوری و ارسال کمک‌های واحدهای صنعتی به نیازمندان فراهم‌شده است.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس بیان داشت: در ماه مبارک رمضان امسال و با یاری صنعتگران شهرک صنعتی بزرگ شیراز بسته‌های معیشتی برای نیازمندان آماده شد و نیز در زلزله سال گذشته سی سخت کمک‌های خوبی توسط صنعتگران به زلزله‌زدگان ارسال شد.
فتوحی در ادامه با تمجید از کمک‌های داوطلبانه همکاران و کارکنان شرکت شهرک‌های صنعتی فارس نیز گفت: همکاران ما نیز در سال گذشته کمک‌های خوبی در بخش‌های تهیه ماسک و مواد ضدعفونی‌کننده برای نیازمندان، تهیه بسته‌های معیشتی و نیز زیرپوشش قرار دادن ایتام و حمایت مالی و معنوی از آن‌ها داشته‌اند.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس افزود: تا پایان سال نیز این روند تداوم خواهد داشت و صنعتگران و نیز همکاران ما به مناسبت‌های مختلف به‌صورت داوطلبانه کمک‌های خیرخواهانه خود را ادامه می‌دهند.

302403