برنامه های سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان

سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان در راستای عمل به وظایف خود اقدام به برگزاری برنامه‌هایی کرده است که در متن پیش رو از آن‌ها مطلع می‌شوید.
تصویر برنامه های سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان

به گزارش سایت خبری پرسون از اصفهان، مجموعه پنج جلدی "بادکنک طلایی" وارد بازار کتاب شده و در دسترس علاقه مندان قرار گرفته است.

این مجموعه حاوی آثار برتر جشنواره نمایشنامه نویسی ادکنک طلایی بوده که در پنج جلد از سوی اداره توسعه فرهنگ شهروندی وابسته به سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان منتشر شده است.

بادکنک طلایی مجالی برای اهل فن و قلم بوده تا به مشارکت افزایی در تکمیل محتواهای موثر در بخش کودک و نوجوان کمک کند.

علاقه مندان به ویژه هنرمندان حوزه تئاتر کودک و نوجوان جهت تهیه این مجموعه می توانند به دفتر انتشارات سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان واقع در کتابخانه مرکزی(32231086) و کتابفروشی نشر نوشته واقع در خیابان فلسطین(32226445) مراجعه کنند.

کشف و بروز استعدادهای فرهنگی کودکان با "کمانک"

اختتامیه دومین دوره جشنواره ملی نقاشی و مجسمه سازی کودک "کمانک اصفهان" به منظور بالابردن انگیزه و کشف و بروز استعدادهای فرهنگی کودکان برگزار می شود.

زهرا کاظمی اظهار داشت: یافتن جواب سوالاتی شامل اینکه آیا زندگی در آینده از نظر کودکان بر روی زمین بوده و یا در جاهای دیگر مانند فضا، دریا و بیابان هم امکان پذیر است و اینکه چگونه می توانند در تمام عناصر شهر از جمله معماری، روابط اجتماعی، سیستم حمل و نقل و آلودگی هایی که شهرها را تهدید می کند خیال پردازی کنند و آنچه را بیشتردوست دارند به تصویر بکشند، از جمله اهداف این جشنواره بود.

مدیرخانه کودک افزود: این جشنواره با تمام تفاوت های فرهنگی و هنری بین شهر های ایران فرصتی است برای به تصویر کشیدن خیال های کودکانه تا نشان دهیم دنیای کودکی، رنگیترین و بیآلایش ترین دنیایی است که می توان یافت و از آن برای برنامه ریزی های آینده الهام گرفت.

وی اظهار داشت: اختتامیه جشنواره کمانک ، 12 خرداد ساعت 17 از طریق صفحه اینستاگرام esfkidshome@ به صورت زنده پخش می شود.

اعلام نفرات برتر مسابقه "هشت دقیقه در سیاره مریخ"

اسامی نفرات برتر مسابقه داستان نویسی"هشت دقیقه در سیاره مریخ" از سوی مرکز نجوم ادیب اعلام شد.

مسابقه داستان نویسی هشت دقیقه در سیاره مریخ به منظور جذب کودکان کتاب خوان و خلاق، پرورش ذهن آنها و ایجاد حس خودباوری و بالا بردن اعتماد به نفس سنین پایه برای نوشتن و به کارگرفتن قوه تخیل و ترویج علم نجوم از سوی مرکز آموزش نجوم ادیب وابسته به سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان برگزار شد.

این مسابقه با کارشناسی داوران در سه گروه سنی و بخش آزاد برای 36 اثر با هدف سنجش قوه تخیل و دانش نگارش داستان در خلق آثار علمی-تخیلی با محدودیت کلمات برگزار و در نهایت اسامی شرکت کنندگان خوش قلم به عنوان آثار برگزیده اعلام شد.

پارسا طباطبایی در گروه سنی زیر 13 سال، هلیا سادات چهره راضی، بردیا فروزنیا و زهرا نادری فر در گروه سنی13،14و15 سال، الناز محمدی، سپیده اکبریان و آنیتا هاشمی در گروه سنی16،17و18 سال و همچنین آرمان کریمی در بخش آزاد از جمله نفرات برتر این مسابقه بودند.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص برنامه های مرکز نجوم ادیب می توانند با شماره 36683535 تماس حاصل کنند.

302320