کاهش 4 درجه‌ای دما در اصفهان

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان گفت: وزش باد و غبار محلی پدیده غالب بسیاری از مناطق به ویژه شرق و مرکز استان تا پایان هفته جاری است.
تصویر کاهش 4 درجه‌ای دما در اصفهان

به گزارش سایت خبری پرسون از اصفهان، ابراهیم هنرمند در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: امروز با تداوم جوی به نسبت ناپایدار، وزش باد در بسیاری از مناطق استان پدیده غالب است که در نیمه شرقی و تا حدی مرکزی اصفهان گاهی همراه با گردوخاک محلی پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: از فردا تا پایان هفته جوی به نسبت پایدار بر استان حاکم خواهد شد و غبار محلی در کلانشهر اصفهان، شهرهای کاشان و آران و بیدگل، ورزنه، نائین، شهرضا، مبارکه و مناطق صنعتی دور از انتظار نیست.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان با بیان اینکه دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده بین ۲ تا چهار درجه سانتی‌گراد کاهش می‌یابد، گفت: دمای هوای کلانشهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات امروز به ۳۷ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و در خنک‌ترین ساعات بامداد فردا به ۲۲ درجه سانتی‌گراد بالای صفر می‌رسد.

وی اضافه کرد: خوروبیابانک با دمای ۴۲ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و بوئین و میاندشت با دمای هفت درجه سانتی‌گراد بالای صفر به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان تا فردا پیش‌بینی می‌شود.

منبع:مهر

303590